Jac

Heldere website met goede product informatie

Productomschrijving is goed en het betaalproces verloopt via beveiligde omgeving en is snel.
Levering was snel en op het aangegeven tijdstip

eigenlijk geen

Ruine van Brederode

Snel en goed

Heel goed, behulpzaam en correct

Behulpzaam aan de telefoon

x

Wacht nog op bestelling

Reactie Stoepbordenhandel:

Goedemiddag Monica,
Hartelijk dank voor de review.
Ik heb het even nagekeken en de bestelling staat gepland om 19-07 geleverd te worden.
Er zal een track & trace mail worden...
Goedemiddag Monica,
Hartelijk dank voor de review.
Er zal een track & trace mail worden verstuurd per mail zodra het pakket is verzonden.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en mochten er verder nog vragen zijn hoor ik dat uiteraard graag.
Linsey

Prachtig bord, snelle service. Top!

Snelle service. Goede kwaliteit.

Stoepbordenhandel is een bedrijf dat meedenkt met de koper. Ons bord dat wij besteld hadden kon niet op tijd geleverd worden. Er is goed contact tussen ons en het bedrijf geweest en zij hebben een... Stoepbordenhandel is een bedrijf dat meedenkt met de koper. Ons bord dat wij besteld hadden kon niet op tijd geleverd worden. Er is goed contact tussen ons en het bedrijf geweest en zij hebben een ander aanbod gedaan, zodat mijn zus toch op tijd een krijtstoepbord heeft gekregen voor de opening van haar bedrijf.

Meedenkend, snel in communicatie, eerlijk.

Gino Descamps

Website werkt perfect en bestelling plaatsen is eenvoudig.

Sterke webshop

Niet beloven te leveren binnen een bepaalde termijn indien aan de belofte niet kan voldaan worden.

ViRiX NV

Heel goed. Er was iets fout gelopen met de levering bij DHL en toen ik dit telefonisch meldde werd er meteen een oplossing geboden zodat we nog tijdig ons stoepbord geleverd kregen. Top Service!

Klantvriendelijk

Vrij late bezorging, zat ongeveer een week tussen bestelling en levering.
Slechte verpakking, de doos was verkeerd en maar met een paar plakbandjes dichtgeplakt.
Een groot deel van de...
Vrij late bezorging, zat ongeveer een week tussen bestelling en levering.
Een groot deel van de zijkant was open. Gelukkig zaten de stiften er nog in.

Steigerhout is leuk

Snellere levering of in ieder geval daar betere informatie over geven.
En het krijtbord beter verpakken !!

Reactie Stoepbordenhandel:

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor de review.
Mocht er iets met de verpakking niet goed zijn horen we dat uiteraard altijd graag.
Daar kunnen ook foto's van gemaild worden zodat we ernaar...
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor de review.
Daar kunnen ook foto's van gemaild worden zodat we ernaar kunnen kijken.
Dus ik weet niet of dit mogelijk is?
In ieder geval fijn om te horen dat de inhoud onbeschadigd was.
Onze excuses voor het ongemak en mocht u de verpakking nog hebben ontvangen we graag de foto's daarvan.
Linsey

Prima en vlot geregeld