Wenser

Prima ervaring. Ik had een solarledlamp van ca. € 50,- besteld. De volgende dag werd deze al bezorgd. Helaas bleek de lamp na ophanging niet goed te werken. Op een mail met een vraag wat ik kon doen... Prima ervaring. Ik had een solarledlamp van ca. € 50,- besteld. De volgende dag werd deze al bezorgd. Helaas bleek de lamp na ophanging niet goed te werken. Op een mail met een vraag wat ik kon doen kwam dezelfde dag nog een reactie. Uit mijn beschrijving constateerde de medewerker dat de lamp gebreken vertoonde. Hij beloofde een nieuwe lamp te sturen. Op mijn vraag of ik de defecte lamp moest retourneren of naar de milieustraat brengen kreeg ik als antwoord (ook weer per e-mail) dat ik hem inderdaad kon afvoeren. Terugsturen hoefde dus niet. De nieuwe lamp werd de volgende dag bezorgd. Zeer klantvriendelijk, snel en efficiënt. Deze webshop is een absolute aanrader.

Bas

Het woord koning in de bedrijfsnaam maken ze waar: klant is koning. Ik vind het een professioneel, betrouwbaar en persoonlijk bedrijf. Ik raad iedereen die voor kwaliteit gaat om hier te bestellen.