Fred

Om 15:00 uur naar de winkel aangezien mijn wasmachine niet meer te repareren was. Goed advies gekregen (geen druk om een duurder apparaat te nemen) en om 17:30 dezelfde dag werd de nieuwe wasmachine... Om 15:00 uur naar de winkel aangezien mijn wasmachine niet meer te repareren was. Goed advies gekregen (geen druk om een duurder apparaat te nemen) en om 17:30 dezelfde dag werd de nieuwe wasmachine al geleverd en 2 hoog geïnstalleerd. Daarom koop ik bij een zaak in de buurt!

Particulier

Bijzonder behulpzaam, snel terugbellen en een deskundig advies.

Nvt

Snelle en flexibele reactie op aanmelding op website en goed advies

Peter

Prima service, reparatie naar tevredenheid uitgevoerd.

J.P. van der Linden

Storing bleek achteraf niet aanwezig. maar keurige snelle hulp en juiste beoordeling

Ronny

Miele vaatwasser was defect. Monteur geregeld viaa Witgoedspecialist. Oudere man nog met originele stofjas. Door foute levering van Miele moest hij extra langskomen. Miele doet het weer sls vanouds.

Judith

Snelle reactie en goed en snel geholpen!

Eveline

Ook al was monteur eerste keer de afspraak vergeten, 2ex prima hulp. Ook prettig advies ontvangen omtrent toch contact op te nemen met AEG

Marc

Goede en snelle service. Reparatie te duur of automaat te erg kapot (net hoe je het ziet). Meteen in de auto gestapt, maar s’avond een nieuwe wasmachine (werkend) in huis, top