Henk Schendelaar

Prima ervaring met dit familie-bedrijf! In de winkel vriendelijk geholpen door deskundig personeel. Eerst een wasmachine en drie weken later de wasdroger aangeschaft. Aflevering en plaatsing... Prima ervaring met dit familie-bedrijf! In de winkel vriendelijk geholpen door deskundig personeel. Eerst een wasmachine en drie weken later de wasdroger aangeschaft. Aflevering en plaatsing eveneens door vriendelijke deskundige monteurs . Geen haastwerk maar rustig de tijd nemen en pas weg gaan na uitleg van beide machines en beantwoording van mijn vragen. Kortom een prima bedrijf wat ik iedereen kan aanbevelen .

T van Aalst

Perfect geregeld met de aankoop, levering en installatie van de wasmachine

Rina

Zojuist werd de door mij bestelde wasmachine door 2 jongemannen afgeleverd. En dan zeg ik : wat nou "die jeugd van tegenwoordig" wat mensen vaak zeggen. Deze heren waren zeer beleefd en... Zojuist werd de door mij bestelde wasmachine door 2 jongemannen afgeleverd. En dan zeg ik : wat nou "die jeugd van tegenwoordig" wat mensen vaak zeggen. Deze heren waren zeer beleefd en hulpvaardig, ik hoefde niets te doen, en alles werd keurig uitgelegd.
Ga zo door mannen !

Kramer

Prima service en op tijd.

Wijhenke

Goede service

Scheffer witgoed

Heel goed, doelgericht.

Peter

Netjes geholpen in de zaak ,en thuis alles keurig geïnstalleerd door een paar vriendelijke,meedenkende monteurs.

Steve

Ik heb telefonisch contact gehad met Johan of er deur leverbaar was voor onze inbouw-oven. Hij is op zoek gegaan en gevonden. Telefonisch besteld zonder aanbetaling. Wat een vertrouwen. Ook zijn... Ik heb telefonisch contact gehad met Johan of er deur leverbaar was voor onze inbouw-oven. Hij is op zoek gegaan en gevonden. Telefonisch besteld zonder aanbetaling. Wat een vertrouwen. Ook zijn collega's in de winkel hebben mij geholpen en van advies voorzien voor het aanschaffen van een inductiekookplaat. Fijne winkel.

Peter

Prima uitleg voor- en nadelen over product.