Marec Astrid Van De Vorst

Top, alles verliep gladjes

Uw ervaring met Sanitaircentre.nl:

direct contact, via telefoon en mail, via mail besteld ivm BTW verlegd, omdat we een Belgisch bedrijf zijn, factuur ok

Harie de Bruijn

Zeer fijn

Service

Mark Steegh

correcte levering

Jeanette Rijkuiter

Wij hebben een prachtige handdoeken stang gekocht

schitterende kwaliteit

Mirjam

Ik heb zwarte badhanddoekhaakjes besteld en ontvangen

Uw ervaring met Sanitaircentre.nl:

Na betaling is volgens afspraak het bestelde geleverd

Gwen Netten

Fantastich! Snelle levering en goede service

Uw ervaring met Sanitaircentre.nl:

Snelle reactie, goed verpakt, snel geleverd, aardige medewerker

Meijer Group

Adequaat in aannemen van order en ter zake kundig bij te stellen vragen

Uw ervaring met Sanitaircentre.nl:

Front-office sterk evenals afhandeling bij klacht. Bij openen doos werd een schade geconstateerd. Een belletje en de klacht werd direct in behandeling genomen. Binnen een dag werd de schade vergoed... Front-office sterk evenals afhandeling bij klacht. Bij openen doos werd een schade geconstateerd. Een belletje en de klacht werd direct in behandeling genomen. Binnen een dag werd de schade vergoed middels toezenden van een nieuw product. Top

datwillenwijook.nl

Super service. Product leek eerst niet voorradig en ik werd daar keurig van op de hoogte gebracht met als optie voor een vervangend product te kiezen. Product bleek alsnog geleverd te kunnen worden... Super service. Product leek eerst niet voorradig en ik werd daar keurig van op de hoogte gebracht met als optie voor een vervangend product te kiezen. Product bleek alsnog geleverd te kunnen worden en ook daar werd ik direct van op de hoogte gesteld. Super!

Zie hierboven.

Petra jansen