Gymnasium Camphusianum Anita Parel

Goede service

J. Ottenheim

Product zoals omschreven

Goed product, is zoals ik had gehoopt.
Goede prijs.
Prima verzending

Ik heb er een paar dagen op moeten wachten maar ik ben niet het type klant dat alles á la minuut in huis moet hebben. Bedrijven worden veel te veel onder druk gezet om maar snel,snel te leveren. “... Ik heb er een paar dagen op moeten wachten maar ik ben niet het type klant dat alles á la minuut in huis moet hebben. Bedrijven worden veel te veel onder druk gezet om maar snel,snel te leveren. “ voor 24.00 uur besteld, de volgende dag in huis” is leuk, maar eigenlijk helemaal niet nodig vind ik persoonlijk. Dit is niet als verbeterpunt bedoeld, maar gewoon hoe ik er over denk!

Anneke Schat

Uitstekende reactie via E-mail bij vraagstelling

goede afbeeldingen

Voor mij bij bestelling Posta stempel niet duidelijk hoe de diverse maten te vinden zijn. Het bestelformulier geeft de stempel op dan bij invoegen tekst of afbeelding is geen grootte van stempel of... Voor mij bij bestelling Posta stempel niet duidelijk hoe de diverse maten te vinden zijn. Het bestelformulier geeft de stempel op dan bij invoegen tekst of afbeelding is geen grootte van stempel of vorm toe te voegen.

R

Super service en kwaliteit!

Kwaliteit

Monique de Ruiter

Zeer goed

goede selectie producten

weet ik niet

Huisartsenprakijk Rivierstaete

Heel fijn bedrijf, vriendelijk, aardige snelle reactie op vragen. Ik had bij ongeluk een fout gemaakt in mijn bestelling en dit was makkelijk e snel te corrigeren en te retourneren.

Erwin de Boer

Snel en eenvoudig bestellen en goed geleverd

Duidelijk

P Hausmanns

Zeer positief zeer snelle service

Snel geleverd tegen en goede prijs

Zo door gaan

Aafje Terwey