D Bijl

Onze ervaringen waren vanaf het begin tot het einde heel erg goed

Michel Boer

Goede service, meedenken en goed advies

Prima advies en service

W.M. van der Sommen

Geweldig geholpen..super mooie keuken en netjes geleverd.

Heel goed advies en kennis van zaken.

Prima geholpen met keus en indeling van de keuken.
Vakkundig personeel

Fam van willigen

Goed en snel en vriendelijk geholpen

Goed advies

Marie Elemans

Als gelukkige eigenaar van een nieuwe keuken betuig ik hier over uitstekende samenwerking bij het ontwerpen en realiseren van ons "projekt" met de firma Reddy Keukens Vlaardingen. Het proces van... Als gelukkige eigenaar van een nieuwe keuken betuig ik hier over uitstekende samenwerking bij het ontwerpen en realiseren van ons "projekt" met de firma Reddy Keukens Vlaardingen. Het proces van wording was door omstandigheden vol hobbels, maar de firma Reddy Keukens heeft bewezen hun professionele kontakt met klanten, plaatsen van apparatuur en service.

Kennis van hun producten, communicatie met de klant

Houd het zo!

Hans

Onze ervaring met Reddy Keukens Vlaardingen hebben wij als bijzonder prettig ervaren.
Er werd ruim de tijd genomen tijdens het ontwerpen van onze keuken. Middels een ontwerpprogramma werd direct zichtbaar hoe de keuken eruit zou gaan zien in onze woonsituatie. We hadden vooraf de maten al opgenomen. Na accoord van het ontwerp zijn de maten van de keuken door de monteur nogmaals opgenomen. Het plaatsen van de keuken is zeer correct gebeurd. De verkoper van Reddy is tijdens het plaatsen nog even langs geweest om te controleren of alles in orde was. Al met al zijn wij tevreden over de hele gang van zaken bij Reddy Vlaardingen. Prima service!!!

Bijzonder vriendelijke, geïnteresseerde verkoper. Helder advies en een fijn gevoel over de gang van zaken.

Eigelijk geen verbeterpunten.

krowinkel

Uitstekend

luistert goed naar de klant en vult daarna de wensen in zonder opdringen.

nee

Hr en Mvr Kuijpers

Het is een nieuw maar zeer vakkundig bedrijf.

Gewoon goed.

nee.