Andrea

Bart heeft ons vakkundig bijgestaan bij het kiezen van de juiste keuken. Hij heeft aan al onze wensen gehoor gegeven en goed naar de mogelijkheden binnen de ruimte gekeken. Het eindresultaat mag er... Bart heeft ons vakkundig bijgestaan bij het kiezen van de juiste keuken. Hij heeft aan al onze wensen gehoor gegeven en goed naar de mogelijkheden binnen de ruimte gekeken. Het eindresultaat mag er wezen. We zijn erg tevreden over zijn vakkundig advies. Onze vorige keuken hebben wij ook via Bart aangeschaft, daar waren wij ook zeer tevreden over, het was voor ons dan ook vanzelfsprekend om weer gebruik te maken van Bart zijn expertise.

Neemt de tijd, luistert goed naar de wensen en denkt in mogelijkheden.

Marc H

Wij hebben via Reddy keukens Vianen nieuw fronten gekocht voor onze bestaande keuken. Bart, de verkoper dacht goed mee. Prijs was goed en een mooie kwaliteit. Wij zijn blij met onze gedeeltelijk... Wij hebben via Reddy keukens Vianen nieuw fronten gekocht voor onze bestaande keuken. Bart, de verkoper dacht goed mee. Prijs was goed en een mooie kwaliteit. Wij zijn blij met onze gedeeltelijk vernieuwde keuken.

Klant gericht en service is goed. Ook een foutieve levering vanuit de fabriek (kon Reddy keukens niets aan doen)wordt netjes opgelost. Zelfs is er nog kosteloos een monteur langs geweest om de... Klant gericht en service is goed. Ook een foutieve levering vanuit de fabriek (kon Reddy keukens niets aan doen)wordt netjes opgelost. Zelfs is er nog kosteloos een monteur langs geweest om de nieuwe klep/bovenkasten na te stellen.

Vriendelijke medewerkers, nemen de tijd voor ontwerp en de benodigde elektronica in de keuken

kundige mensen, denken mee naar het praktische gebruik

laat klant niet zelf nabellen om te vragen hoe laat deze de monteur kan verwachten en of de kosten hiervoor op rekening of pin betaald dienen te worden (waarbij op de montage dag door de monteur... laat klant niet zelf nabellen om te vragen hoe laat deze de monteur kan verwachten en of de kosten hiervoor op rekening of pin betaald dienen te worden (waarbij op de montage dag door de monteur voorkeur wordt gegeven aan cash en deze een hoger bedrag noemt dan op de mail vanuit Reddy bevestigd is)

Alles is goed verlopen! Goed geholpen met het uitzoeken van een keuken! Voldoende keus en advies op maat! Dus zeker een keuken kopen bij Reddy Keukens VIANEN

Top bedrijf!!

Geen.

Van Veen

Erg fijne service.
Wij kwamen binnen onder het mom van ´even kijken´ maar al snel vonden wij precies de keuken die wij zochten.
Bart sprak ons aan om toch even een afspraak te maken,...
Erg fijne service.
Bart sprak ons aan om toch even een afspraak te maken, diezelfde week konden wij komen om alles te bespreken. Er werd een 3d beeld gemaakt van onze wensen en al snel hadden we een keus gemaakt. Bart zette alles in gang en hield ons op de hoogte van de levering.
De keuken werd ingemeten, geleverd en netjes geplaatst door Bouwrob.
Wij hadden een afzuigkap gekozen die niet meer leverbaar was, dus wij kregen hem uit de showroom, zelfs het showroommodel kwam Bart persoonlijk bij ons thuis brengen.
Echt een topservice!

goede communicatie, Snelle service

E. Kloek

Halverwege dit jaar een keuken gekocht bij Reddy Keuken Vianen voor ons vakantie huis. Echt een top bedrijf met veel kennis in huis. Denkt mee en is heel transparant in de prijsstelling.... Halverwege dit jaar een keuken gekocht bij Reddy Keuken Vianen voor ons vakantie huis. Echt een top bedrijf met veel kennis in huis. Denkt mee en is heel transparant in de prijsstelling. Kwalitatief perfecte keuken voor een goede prijs. Ook de levering ging in goed overleg. Echt een aanrader!!!

Veel kennis, denkt mee

Fam van Zijl

Prachtige keuken in december 2018 uitgezocht. Na verbouwing van onze nieuwe woning een prachtig mooi geleverde keuken.

Zeer klantvriendelijk en oplossinggericht werken en handelen. Luisteren goed naar onze wensen maar geven ook advies en oprechte mening in denkwijze. Zo zijn we uitgekomen op onze droomkeuken die... Zeer klantvriendelijk en oplossinggericht werken en handelen. Luisteren goed naar onze wensen maar geven ook advies en oprechte mening in denkwijze. Zo zijn we uitgekomen op onze droomkeuken die van hoek tot hoek naar wens is. Direct contact en korte lijnen. Altijd behulpzaam en geen vraag is te veel!

Blijf eerlijk en oprecht. Behoud jullie expertise.
Zorg dat de klant zich gehoord en gewaardeerd voelt. Zo zal jullie bedrijf nog vele mooie jaren draaien!

Jimmy

Goede service en kwaliteit. Op tijd geleverd en helemaal volgens verwachtingen. Aanrader

Babs en Ed Warmenhoven

Erg tevreden over Reddy Keukens, vriendelijke en bekwame mensen en niet opdringerig, je krijgt alle tijd om rustig over je
keuken na te denken en eventueel nog wijzigingen aan te brengen.

Nemen ruimschoots de tijd om samen tot een mooi resultaat te komen.