Brenda Bruyn

Mooie winkel met goede kwaliteit meubels onlangs een hoekbank gekocht erg blij mee

Vriendelijke mensen
Goede en mooie kwaliteit meubels
Leuke accesoires

Vind de levering van een product erg duur ik zou gratis levering van maken boven bepaald budget.

Francis

Super leuke winkel met veel keus .

Goede service

Heb ik niet

E.K. de Wit

Zeer vriendelijk geholpen en eerlijk geadviseerd. Konden rustig rondkijken zonder dat er iemand achter ons aanliep om aan te dringen. Tom heeft ons perfect geholpen.

gezellige en leuke opstelling van de meubels en de woon accessoires die overal zichtbaar op de meubels lagen of stonden. Bij het inladen van de meubels goed geholpen, ook bij het ophalen van de... gezellige en leuke opstelling van de meubels en de woon accessoires die overal zichtbaar op de meubels lagen of stonden. Bij het inladen van de meubels goed geholpen, ook bij het ophalen van de laatste stoelen. na een telefoontje stond alles al klaar bij de deur.

niet van toepassing. Dit was de eerste keer dat wij hier waren en zullen indien nodig zeker terug komen.

Van de Wetering

Fijn geholpen door zeer vriendelijke verkoper

Alles keurig verpakt bij ophalen duidelijke beschrijving

M. Frank

Goede en vriendelijke service

Vriendelijk en behulpzaam

Kool

Vriendelijk geholpen door Tom van Pronto!!

Duidelijk advies, vriendelijk en goed geholpen!

Eigenlijk niks

Tammer

Top

Personeel en assortiment

Niet top

Fam veerman

Prettige sfeer en goed advies

Klantvriendelijk en veel verschillende stijlen om uit te kiezen

Voor ons was het geen probleem maar het blijft een lastig dingetje dat er niet word thuis bezorgd

LvdLinde

Klantvriendelijkheid en kennis van assortiment

Iets eerder vertellen dat meubels moeten worden gehaald en in elkaar gezet moeten worden, dit is wel door de bezorger gedaan.

Van Trigt

Een fijne ervaring