Alex

Kast en kussen gekocht bij Pronto Wonen. Medewerkster leek er niet echt zin in te hebben. Korting was niet mogelijk vanwege laagste prijs garantie. Achteraf spijt dat ik het dan niet online heb... Kast en kussen gekocht bij Pronto Wonen. Medewerkster leek er niet echt zin in te hebben. Korting was niet mogelijk vanwege laagste prijs garantie. Achteraf spijt dat ik het dan niet online heb besteld, want daar zou ik tenminste nog €20 krijgen bij aanmelding voor de nieuwsbrief. Kast werd overigens op zijn kop geleverd. Erg slordig.

Actie bordje: Alle wandplanken €3. Daaronder een wandplank met een prijskaartje van €25. Teksten spreken elkaar tegen. Aan de medewerkster gevraagd, beste wat ze kon doen was €20 voor de wandplank (ineens geen laagste prijs garantie meer zonder onderhandeling?).

Winkel oogt prima, maar aardig wat haken en ogen waardoor ik mijn bezoek niet plezierig heb ervaren.

Mooie meubels voor een scherpe prijs

Service richting klanten kan beter. Meedenken met de prijs was ook fijn geweest.

Reactie Pronto Wonen Strijen:

Bedankt voor uw beoordeling.
Bedankt voor uw beoordeling.
Onze excuses dat u het winkelbezoek minder positief ervaren heeft. Graag willen wij dit persoonlijk met u bespreken. U kunt contact opnemen met telefoon nummer 078-6748485 of stuur een mail naar info@prontowonenstrijen.nl
Pronto Wonen Strijen

Desiree

We zochten een salon tafel bij onze overige meubel van 10 jaar oud, dat viel niet mee. Bij pronto wonen hadden ze gelukkig nog een houten salon tafel die bij onze overige acacia houten meubelen past.

Vriendelijke behulpzame verkoopster.

Reactie Pronto Wonen Strijen:

Bedankt voor jouw positieve reactie Desiree!
Wij zijn erg blij om te horen dat je zo fijn geholpen bent.
Wij wensen je heel veel plezier toe met de nieuwe salontafel en graag tot ziens!...
Bedankt voor jouw positieve reactie Desiree!
Wij zijn erg blij om te horen dat je zo fijn geholpen bent.
Pronto Wonen Strijen/Marijke

josje

Fijn geholpen door de verkoopsters.

persoonlijke service.

Plak

Correct ontvangen en geholpen

Netjes

Te bezien als alles is ontvangen dan kunnen wij event. tips en verbeterpunten aan geven

Truida

Vandaag zijn onze banken bezorgd.
Alles is naar wens gegaan.
Wij zijn vriendelijk in de winkel geholpen en de bezorgers waren ook behulpzaam en vriendelijk.

Veel keuze en alles was up-to-date

Geen opmerkingen

MJ te Brake

Prima, meubels ook keurig thuisgebracht, uitgepakt en pootjes eronder gezet en de rommel meegenomen.

Goed geholpen, veel voorraad in de winkel, veel stofkeuzes, kleuren en maten

C.de Prieëlle

Ben zéér goed geholpen,ook bij de afkevering is alles keurig netjes op de plaats gemonteerd.

Ja zeker,de betr. Dame bracht me op bepaalde ideeën,waar ik zelf niet aan had gedacht.

Zou het niet weten

C.Lodder

Goede en duidelijke opstellingen van showroom ,goed advies en duidelijke uitleg ontvangen.

Prijs kwaliteir verhouding goed

Withagen

De ervaring is prima. Fijn bedrijf waar je weer gauw terug komt.

Sterke punten: vakkundigheid. Men weet waar ze over praat.

Gaat zo door!

Buitendijk