M. Gelderland

Vriendelijk

Diversiteit in stijlen

Barry

Slechte afhandeling van mijn klachten

veel keus, mooie meubels

betere afhandeling van problemen, betere afstemming van de levering van de meubels, betere terugkoppeling met de klant.

Meino Dam

Prettig

Veel mogelijkheden bij samenstelling fauteuil

Nvt

veel woonwinkels

C.A Groffen

Niet zo goed deze keer

One stop shop.

…… op 23-12-2022 heb ik een Pronto Tarragona 3 (2x90) zitsbank besteld onder ordernummer 460771. Betreffende verkoop medewerkster (Jocelyn Hamen) heeft mij er toen op gewezen dat de poten onder het... …… op 23-12-2022 heb ik een Pronto Tarragona 3 (2x90) zitsbank besteld onder ordernummer 460771. Betreffende verkoop medewerkster (Jocelyn Hamen) heeft mij er toen op gewezen dat de poten onder het bankstel door mijzelf gemonteerd moesten worden bij aflevering. Er is mij toen verteld dat dat dit een eenvoudige montage betrof.

Op woensdag 19 april 2023 is de bank volgens afspraak geleverd op ons adres in Hoogerheide. Echter bij controle bleek dat het volstrekt onduidelijk was hoe de poten onder de bank gemonteerd dienden te worden:

- Er zat een hele vage en onduidelijke instructie bij, met verschillende scenario’s
- Het was niet duidelijk waar welke poten geplaatst dienden te worden
- Voor de montage is blijkbaar een ‘verlengstuk’ nodig voor je accu boormachine, omdat je anders niet de bijgeleverde schroeven kan monteren (dit heb ik niet in huis, is ook niet een standaard stuk gereedschap)
- De schroeven klopte wat afmeting betreft niet met de plaatsen waar deze bevestigd diende te worden.
- 8 Schroeven waren veel te lang voor de plaats waar deze blijkbaar gemonteerd diende te worden.

Uiteindelijk kwamen we er met de medewerkers van de bezorgdienst er ook niet aan uit en zijn we gaan bellen met de betreffende afdeling in Poortvliet, waar moeilijk contact mee was te krijgen. De medewerkster die we uiteindelijk te spreken kregen kwam er enkel maar op terug dat we het zelf moesten uitzoeken. Mijn reactie hierop was dat deze manier van afleveren niet accepteerde en/of niet tot betaling zou overgaan en/of ik de hele bestelling terug zou sturen.

Gelukkig waren toen de medewerkers van de afleverservice zo vriendelijk om met ander schroeven en wat uitzoekwerk tot montage over te gaan wat uiteindelijk ook lukte met wat gepuzzel, maar uiteindelijk kregen ze het toch voor elkaar en staat de bank nu op zij plaats.

Ik vindt dat ik onduidelijk ben voorgelicht bij de aankoop over ‘deze eenvoudige montage’ en het ontbreken van een duidelijk instructie en materialen hiervoor. Uiteindelijk werd, wat een mooi moment zou worden, een bijzonder stressvolle situatie. En dat voor een bank waarvoor we uiteindelijk € 2.721,95 voor moesten betalen.

Uw bezorgmedewerkers hebben de situatie gered, anders had ik alles per direct alles retour laten gaan. Ik heb de hele gang van zaken als ‘woonboulevard Poortvliet onwaardig’ ervaren. Nu ben ik al lang klant bij uw bedrijf, en u kunt zelf nakijken wat ik de afgelopen jaren bij uw vestiging heb afgenomen (naar tevredenheid). Ik twijfel na deze ervaring of ik voor een volgende aankoop weer bij uw bedrijf ga shoppen, of toch maar eens elders ga kijken.

Bovenstaande is gedeeld via klantenservice en dhr Bouman heeft inmiddels getesgeerd

Pronto wonen poortvliet

Netjes geholpen