GM Storm

Leuke winkel, ruime keus

mgmhermes@ziggo.nl

Na verschillende meubel kopen was het deze keer wel minder . Over het bankstel kunnen we géén beklag doen bij Pronto dus alleen over Pronto. Eerst bericht gekregen dat één kast [ nog ] niet... Na verschillende meubel kopen was het deze keer wel minder . Over het bankstel kunnen we géén beklag doen bij Pronto dus alleen over Pronto. Eerst bericht gekregen dat één kast [ nog ] niet leverbaar was en de andere 2 wel . De beide kasten die wel waren geleverd konden na het inbrengen van glasservies ed. niet of nauwelijks [ zeer moeilijk ] worden geopend en gesloten . Daarmee gewacht tot kast 3 werd geleverd en aan de mensen die het brachten gevraagd of ze de deurtjes wilden nazien maar , dit was niet voor hun bestemd en we moesten contact opnemen met de leverancier en die heeft daarna een monteur geregeld die heeft gezorgd dat alles in orde is gekomen met de Pronto meubelen . Kortom , buiten het bankstel om is het allemaal perfect in orde gekomen . Gr. Fam. Hermes.

Mooi , sterk en net materiaal .

Hetgeen is geleverd prima evenals de service , dus voor ons prima.

van der linden

Netjes en perfect geholpen door verkoopster!

Perfecte service

Bij het afhaalcentrum wat slordig

Woonboulevard Poortvliet

Erg goede ervaring vwb omruilen van bankstel.

Klantvriendelijk, maken geen probleem vwb omruilen goederen.

Rieki Valentijn-Suijkerbuijk

Een goede ervaring

Goed advies

Daniël Hoek

Mooie producten die goed zijn

Er was alleen een stagiaire in de winkel. Zij had ons een bank verkocht en pas bij het eind kwam er iemand bij die allemaal extra informatie rondom verzekeren en verkleuren wel wist; waardoor we... Er was alleen een stagiaire in de winkel. Zij had ons een bank verkocht en pas bij het eind kwam er iemand bij die allemaal extra informatie rondom verzekeren en verkleuren wel wist; waardoor we uiteindelijk nog wat pakketten erbij hebben gekocht!

Kees Breederland

We hebben relaxstoelen gekocht. Er waren wat punten waar we niet tevreden over waren. Deze zijn keurig verholpen na overleg

We waren eerst niet zo tevreden over de aanschaf. We werden heel netjes te woord gestaan en alles is eraan gedaan om ons toch tevreden te stellen en we zijn met een goed gevoel de winkel uit gegaan

.Malteno draaifauteuil vind alleen jammer dat het niet vastgezet kan worden

Klantvriendelijk

Ruud Hoendervangers

Heel goed toegankelijk en zeer klant vriendelijk

Mooi assortiment

Jammer dat je er geen busje erbij kon krijgen/huren wat wel in een ander filiaal mogelijk was bv. In Tilburg.