Meedenken en prima advies

Verboom

Netjes geholpen, in de winkel en bij het ophalen.

Irma

Positief!

Waren vriendelijk, is prima

Zeer goed geholpen.
verkoopster laat je rustig kijken en bij vragen staan ze gelijk voor je klaar!

M. Kok

Fijn geholpen. De stof die wij wilden was niet beschikbaar voor de stoel die wij wilden, en door goed advies zijn we toch tot een andere mooie stof gekomen.

N. Kogelman

ik wordt nu 3 maanden na ophalen bestelling nog wekelijks gebeld, gemaild dat mijn bestelling nog in Alphen staat terwijl ik deze allang in mijn bezit hebt. Dus stem de communicatie beter op elkaar... ik wordt nu 3 maanden na ophalen bestelling nog wekelijks gebeld, gemaild dat mijn bestelling nog in Alphen staat terwijl ik deze allang in mijn bezit hebt. Dus stem de communicatie beter op elkaar af.

Ik heb al eens eerder een bank gekocht via Pronto Wonen. Om die reden ben ik er ook teruggekomen, omdat mijn eerdere ervaring ook erg prettig was.
Goed deskundig advies en een goede...
Goed deskundig advies en een goede service.
Ook is er duidelijkheid over de prijs. Geen handjeklap of onzin aanbiedingen. Éen vaste prijs. Wel zo duidelijk.

Bij de vermelding/mail dat de bank 'binnen' was (vrijdag eind van de middag), zat een link met de mogelijkheid om een aanhangwagen te reserveren. Dat had ik dan ook direct gedaan, om onze bank snel... Bij de vermelding/mail dat de bank 'binnen' was (vrijdag eind van de middag), zat een link met de mogelijkheid om een aanhangwagen te reserveren. Dat had ik dan ook direct gedaan, om onze bank snel in huis te hebben.
Er was nog een aanhanger beschikbaar, dus ik kon zaterdag direct de bank ophalen.
Echter was het onduidelijk waar die aanhanger vandaan moest komen. Ik woon zelf in Gouda dus ging er vanuit dat ik die aanhanger bij de Pronto in Gouda kon afhalen. Maar na de bevestiging bleek dat ik de aanhanger uit Alphen mee kreeg, en die dus ook weer daar terug moest brengen. Dat was wat onhandig.
Na wat belletjes kon ik gelukkig wel de aanhanger uit Gouda meekrijgen.

Tip: maak het in de aanvraag mogelijk om ook een aanhanger bij een andere vestiging te reserveren.

Wiegman

Product was sneller dan verwacht en ziet er allemaal prima uit

bezorgen zou ook mogelijk moeten zijn.