e v renswoude

Medewerkers vriendelijk, echter de service heeft me erg veel geld gekost, 2 stoelen gekocht, omgeruild omdat de pootjes schuinstonden en in ons vinyl sneden, omruiling gebeurt op de dag na aankoop... Medewerkers vriendelijk, echter de service heeft me erg veel geld gekost, 2 stoelen gekocht, omgeruild omdat de pootjes schuinstonden en in ons vinyl sneden, omruiling gebeurt op de dag na aankoop voor andere stoelen. moesten 50% boete betalen. dus 70 euro hebben jullie van ons gekregen.
echt schaamteloos zo veel.
pootjes waren te iel om er viltjes onder te bevestigen.

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review mevrouw van Renswoude.
Hartelijk dank voor uw review mevrouw van Renswoude.
Het klopt inderdaad dat het onze policy is dat als er meubels geretourneerd worden wij hier annuleringskosten voor berekenen. Dit wordt tijdens de verkoop besproken, en in onze voorwaardes vermeld.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe eetkamerstoelen.

W. van der Most

Heel goed en vriendelijk

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor deze fijne review meneer, mevrouw van der Most!
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe sta-op fauteuil, en graag weer tot ziens in onze winkel.
Met vriendelijke...
Hartelijk dank voor deze fijne review meneer, mevrouw van der Most!

Corry G

Prima bedrijf

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor deze fijne review Corry!
Ik wens u heel veel plezier met uw nieuwe meubelen, en graag weer tot ziens in onze winkel.
Profijt...
Hartelijk dank voor deze fijne review Corry!

C Mathijsen

Vriendelijk en alle tijd

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor deze fijne review meneer Mathijsen.
Ik wens u veel plezier met uw nieuwe meubelen, en graag weer tot ziens in onze winkel.
Met vriendelijke...
Hartelijk dank voor deze fijne review meneer Mathijsen.

M. van Belkom

Matig; winkel prima, afwikkeling niet zo...

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review meneer van Belkom.
Vervelend te lezen dat de afwikkeling van uw melding niet vlekkeloos is verlopen.
Volgens onze informatie zullen de ontbrekende onderdelen...
Hartelijk dank voor uw review meneer van Belkom.
Volgens onze informatie zullen de ontbrekende onderdelen bij u thuis nu zijn.
Mocht u hierover nog vragen en/of opmerkingen hebben hoor ik dit graag van u.
Desondanks de servicemelding wens ik u veel plezier met de nieuwe kasten.

Marco in t groen

Nvt

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review meneer in 't Groen!
ik wens u veel plezier met uw nieuwe barkrukken, en graag weer tot ziens.

Hoskens

Wij kopen er graag goed geholpen

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review de mooie score mevrouw Hoskens!
ik wens u veel plezier met uw nieuwe meubelen en graag weer tot ziens in onze winkel.
Met vriendelijke...
Hartelijk dank voor uw review de mooie score mevrouw Hoskens!

Marion

Zeer goed geholpen enorm behulpzaam personeel! Ben niet in de winkel geweest dus daar kan ik geen oordeel over geven.

Reactie Profijt Meubel Tilburg:

Hartelijk dank voor uw review Marion.
Als u een keer een bezoekje brengt aan de winkel, de koffie staat voor u klaar!

Peter

Bij binnenkomst bijna overvallen door een medewerkster die ons steeds lastig viel met onnodige informatie. Desbetreffende verkoopster wilde wel heel erg graag iets aan ons verkopen. Uiteindelijk... Bij binnenkomst bijna overvallen door een medewerkster die ons steeds lastig viel met onnodige informatie. Desbetreffende verkoopster wilde wel heel erg graag iets aan ons verkopen. Uiteindelijk maar naar de concurrent gegaan. Zonde want we waren echt van plan om iets te kopen. Trouwens wel mooie meubels.

Beste Peter,
Hartelijk dank voor uw bericht. Echter heel jammer te lezen dat uw bezoek aan onze winkel niet positief is. Het is niet de bedoeling om zo over te komen bij onze klanten....
Beste Peter,
Desondanks hopen wij u toch nog eens te mogen begroeten in onze winkel.

Beerens

Super goed

Beste meneer, mevrouw Beerens,
Hartelijk dank voor uw review en de mooie 5-sterren!
Graag weer tot ziens in onze winkel, en heel veel plezier met uw nieuwe meubelen.
Beste meneer, mevrouw Beerens,
Hartelijk dank voor uw review en de mooie 5-sterren!