G.C. Kuipers

Rijk gesorteerd

Geen idee

S. van O.

Leuke en fijne ervaring

Fijne verkoopster met een hoop kennis en een leuk en informatief gesprek voor de verkoop van onze banken en stoelen.

Gewoon doorgaan zoals het is! Er is voor iedereen wel wat te vinden en dat maakt het leuk om bij jullie te komen.

Meijer

De klantvriendelijkheid

Leveringstermijn is erg lang

Martin en Margreet

We zijn erg enthousiast over ons bezoek aan profijt meubel. In eerste instantie werden we heel vraaggericht geholpen. Even later door andere verkoper enthousiast begeleid, hij lyisterde goed en... We zijn erg enthousiast over ons bezoek aan profijt meubel. In eerste instantie werden we heel vraaggericht geholpen. Even later door andere verkoper enthousiast begeleid, hij lyisterde goed en dacht actief met ons mee.

We hadden al een aantal keren in andere vestiging gekeken en nu door de deskundige begeleiding en advies uiteindelijk besloten om hier onze nieuwe eethoek en een bank, 2 fauteuils en salontafels aan te schaffen. De verkoper dacht goed mee, gaf deskundig advies en had oog voor onze wensen.

Klantvriendelijk en mooi assortiment

Enthousiasme bij verkoper leidt tot enthousiaste klanten. Goed om medewerkers daar nog meer in te trainen. De uitstraling van de winkel kan in sommige vestigingen ook wat aandacht gebruiken.

Top

De klantvriendelijkheid

G. Vonk

Goed.

De wijze waarop je tegemoet wordt getreden sprak ons erg aan

Tartaglia

Goed en overzichtelijk

Het personeel is altijd heel vriendelijk en spontaan

Erik Spek

Mijn ervaring is wel goed met deze winkel

Lekkere koffie

Een stukje service, d.m.v het oude bankstel even naar buiten te brengen, maar dat zat er niet in. En dat is niet prettig voor iemand met een versleten rug.

M. de Vries

Prima service