Fam. Groen

Erg goed. Wij hadden het gevoel dat we echt onze smaak aan konden geven en zelf mochten meedenken over onze bank.

Fijn dat de verkoopmedewerkers ons even lieten “landen” in de winkel ipv meteen in ons nek te hijgen.

M.J.Koopman Heerhugowaard.

Prima geholpen

???

Larissa

Super!

Jordy heeft ons fantastisch geholpen via de telefoon met onze bank te installeren. We dachten iets te moeilijk over de pootjes ;) En we hebben bij hem in de winkel nog een mooie stoel gekocht in de... Jordy heeft ons fantastisch geholpen via de telefoon met onze bank te installeren. We dachten iets te moeilijk over de pootjes ;) En we hebben bij hem in de winkel nog een mooie stoel gekocht in de outlet die hij zo even snel compleet voor ons gemaakt heeft. Ook dank aan Anjo voor het vinden van de stoel die we zo graag wilden. Deze winkel levert buitengewone service!

Hans van Harskamp

Vriendelijke geholpen maar wel wat verbeter punten

Meubels kunnen vinden waarvan we hopen dat die naar onze zin zijn

Jammer dat er geen korting en/of extra’s worden gegeven. Bij conculega‘s kan dit wel, als je een groot bedrag gaat uitgeven, geeft dat een beter gevoel. Ook was van de stoel die wij op het oog... Jammer dat er geen korting en/of extra’s worden gegeven. Bij conculega‘s kan dit wel, als je een groot bedrag gaat uitgeven, geeft dat een beter gevoel. Ook was van de stoel die wij op het oog hadden geen show model met alle opties (elektrische bediening en accu). Het is nu afwachten of hetgeen we gekocht hebben ook hetgeen is wat we verwachten.

Reactie Profijt Meubel Broek op Langedijk:

Beste familie Harskamp, bedankt voor uw review! Wij begrijpen dat het ontvangen van korting prettig is, echter is onze visie dat als we onze prijzen zo laag als mogelijk willen houden, we geen marge... Beste familie Harskamp, bedankt voor uw review! Wij begrijpen dat het ontvangen van korting prettig is, echter is onze visie dat als we onze prijzen zo laag als mogelijk willen houden, we geen marge voor korting in de verkoopprijzen in kunnen calculeren om die in mindering te kunnen brengen bij enkel de mensen die erom vragen. Op deze wijze heeft iedereen dezelfde lage prijs en betaald u nooit te veel bij ons. We hopen dat u straks heel veel plezier heeft van uw nieuwe relaxstoel. met vriendelijke groet, team Profijt Meubel Broek op Langedijk

Winter

ruime keus

Freja buisman

Lange dijk

Klant vriendelijk

Ronald Smit

Heel goed

Zeer leuk geholpen door jordy en normale prijzen

Attie Haakman

Snel een mooi bankstel uitgezocht.

Mooi overzicht.

Cp

-------

-----'

A.Groot

Prima, goed advies. Gezellige ontvangst.

Zie boven