Guido Van den Wijngaert. Voorzitter kunstvereniging Bon Bini.

U bent te snel met uw beoordelingslijst !
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen !

Rob Vanderbroeck

Heel slechte ervaring. Nooit een orderbevestiging ontvangen en de bestelling is schijnbaar tijdens het verzenden verloren. Kan niet meer worden geleverd dus ik heb mijn bestelling geannuleerd en... Heel slechte ervaring. Nooit een orderbevestiging ontvangen en de bestelling is schijnbaar tijdens het verzenden verloren. Kan niet meer worden geleverd dus ik heb mijn bestelling geannuleerd en geld terug gevraagd. Nog geen geld ontvangen.

Geen sterke punten

Waar moet ik beginnen. Orderhandling passen jullie schijnbaar niet toe en bestellingen raken jullie kwijt.

Zeer goed

Goed verpakt en netjes

Info wanneer pakket komt

Olijfboom

Ik wacht nog altyd achter de bestelling

Ik wacht nog altyd achter de bestelling en levering

Afc

Efficient vriendelijk en te vertrouwen

Afc

Efficient vriendelijk en te vertrouwen

verstaen guy

Heel correct beschrijving van het aangekocht materiaal en vlotte verzending en dienst na verkoop heb ik persoonlijk nog niet nodig had maar heb der in mijn vriendenkring die dat wel al gebruik... Heel correct beschrijving van het aangekocht materiaal en vlotte verzending en dienst na verkoop heb ik persoonlijk nog niet nodig had maar heb der in mijn vriendenkring die dat wel al gebruik hebben van gedaan en ze waren ook tevreden dus mag ook gezegd worden .

zou zeggen lees punt 1 en denk dat ik het daar wel mee gezegd zal hebben

zou zeggen hou het zo zoals jullie bezig zijn enkel opgepast met de verzending moest je veranderen dat jullie niet verslechten want die kunnen jullie naam rap kapot maken want mensen verstaan het... zou zeggen hou het zo zoals jullie bezig zijn enkel opgepast met de verzending moest je veranderen dat jullie niet verslechten want die kunnen jullie naam rap kapot maken want mensen verstaan het soms niet dat een verzendpost niets te maken heeft met een firma die het pakje verzend want ik heb reeds slechte ervaringen had met ups en volgens vrienden zouden zij ook kiala over genomen hebben dus een gewaarschuwd mens is er 2 waard

Perfect

kwaliteit en snelle levering

nee

Jos Ingels

Heel goede service, pakket op tijd en prima in orde.

Www.mooiding.be

Heel positief!
Groot aanbod. Veel betalingsmogelijkheden. Updates via mail over de status van de bestelling. Vlotte levering.