Naomi

Snel geleverd en geheel naar wens gegraveerd

Wensen mbt graveren zijn goed uitgevoerd ook al hadden we unieke wensen.

C. De Bruin

Gemakkelijk bestellen en snelle levering.

Petra Hensens-Broesder

Erg goed! Wij hebben pennen besteld als bedankje voor onze getuigen. We werden er op geattendeerd dat pennen voor officiële documenten zwart moeten zijn. Heel fijn dat het bedrijf met ons mee dacht!... Erg goed! Wij hebben pennen besteld als bedankje voor onze getuigen. We werden er op geattendeerd dat pennen voor officiële documenten zwart moeten zijn. Heel fijn dat het bedrijf met ons mee dacht! De pennen waren ook erg mooi en onze getuigen zijn er erg blij mee!

Denkt goed mee met de klant.

Ga zo door!

Informatie aan de telefoon

Uitleg bij het product dat bij de gegraveerde vulpen het de bedoeling is dat je de dop op de pen doet. De tekst leek nl. in eerste instantie verkeerd gegraveerd.

Alleen maar positief

Uitstekende service! Bij levering bleek pennendoosje stuk te zijn. Maar zonder problemen nieuwe ontvangen!

Frans Aveskamp

Goede service en snelle levering

Prima website, goede service en snelle levering

nvt

Duidelijk, correct en snel bezorgd!

Een snelle service, maar geen goede klantenservice. Ik had een pen besteld, die na 3 dagen was toegekomen, maar er stond een schrijffout in het graveerwerk. Ik heb hiervoor een mail gestuurd naar de... Een snelle service, maar geen goede klantenservice. Ik had een pen besteld, die na 3 dagen was toegekomen, maar er stond een schrijffout in het graveerwerk. Ik heb hiervoor een mail gestuurd naar de klantendienst op dinsdag 3mei, maar heb tot op vandaag nog geen reactie ontvangen. Bij deze zou ik jullie graag aansporen om mijn mail te beantwoorden betreffende bestelling # 200000350. Verder kreeg ik ook geen antwoord op mijn mail om en track & trace nummer te verkrijgen.

snelle levering

antwoorden op mails van klanten

Snel afgehandelde order

Goede kwaliteit voor een goed bedrag. Doosje van de pen was stuk gegaan, masr kreeg direct toen ik het aamgaf een nieuwe toegestuurd.

Goede service