Parkcare

Erik Gotink

Prima om je auto daar te brengen en gelijk naar het vliegveld te lopen. Niet zoeken naar een parkeerplaats in een parkeergarage. Je brengt hem,naam en de sleutels af geven. Kilometer stand geven en... Prima om je auto daar te brengen en gelijk naar het vliegveld te lopen. Niet zoeken naar een parkeerplaats in een parkeergarage. Je brengt hem,naam en de sleutels af geven. Kilometer stand geven en klaar is Kees. Zeker een aanrader.

De snelheid van parkeren.

Nee

Frank Marcus

Via Parkcare een plek gereserveerd bij vliegveld Düsseldorf, is allemaal prima verlopen.

Klantvriendelijk!

Er zijn veel mensen die klagen wanneer er een extra persoon mee moet. Misschien duidelijk van te voren aangeven dat dit kan gebeuren.

Martine

Prima service, niet lang hoeven wachten op het taxibusje.

Snelheid en vriendelijkheid

Heb geen bedrijf

Ik weet niet wie jullie heeft goed beoordeeld! Maar volgens mij ervaring zijn jullie een grote professionele malafide praktijk.

Klanten bedonderen, en hun geld afpakken!

Website door de autoriteiten laten verwijderen

Sisi

BLIJF HIER WEG!!!
BLIJF HIER WEG!!!
Netjes gereserveerd, zoals beschreven half uur van te voren bellen. Dit gedaan maar geen gehoord, na 30x werd er opgenomen op het moment dat ik zei we hebben gereserveerd voor valet parking kreeg ik tuuut tuut tuuut. Opgehangen. Vervolgens weer bellen 30x weer hetzelfde. Nog een paar keer geprobeerd en ineens was het nummer niet meer beschikbaar.
Door en door oplichters helaas.

Niet alles slecht

Gewoon sluiten die handel

Rhea Flohr

Mijn auto heeft veilig geparkeerd gestaan bij ParkCare.

Duidelijke instructie over het reserveren

Navigatie naar de locatie en communicatie ter plaatse kan beter. Ik kon niet meteen inrijden en dat gebeurde ook bij mijn voorganger, geen idee wat het probleem was maar we waren die dag niet de... Navigatie naar de locatie en communicatie ter plaatse kan beter. Ik kon niet meteen inrijden en dat gebeurde ook bij mijn voorganger, geen idee wat het probleem was maar we waren die dag niet de enige, bugje misschien? De shuttlebus was niet zo herkenbaar.

Kemeling

Zeer goed

Alles verliep soepel

niets

M. van Hiel

Prima service. Bij aankomst kun je zelf de auto parkeren en brengen ze je naar de terminal. Bij terugkomst zodra je de bagage hebt en belt staan ze binnen 5 minuten bij de terminal.

Aardige mensen.

W.Gabriel

Alles is goed geregeld,het wegbrengen naar en afhalen van de airport soepel en snel geregeld 👍. Auto netjes aangetroffen bij terugkomst dus geen klachten,voor herhaling vatbaar.

Goed en goedkoop

Er staat een hamburgertentje op het terrein dat nog niet open is. Als dit open zou zijn en mensen er iets te eten kunnen pakken zou dit voor zowel voor de klant als de verkoper goed zijn 😉.

Jo Anna

Goede kenteken herkenning
Goed te vinden

Er waren een paar supergrote auto’s die bijna 2 plekken in nemen
Er waren een paar supergrote auto’s die bijna 2 plekken in nemen
Misschien voor de toekomst plekken nummeren ( en bij reserveren toewijzen) en die grote auto /s bussen een plek aan de zijkant geven