Parkcare

Kris

In de ochtend voor vertrek kreeg ik per SMS de melding dat door onvoorziene omstandigheden mijn reservatie (van 1.5 maand eerder) voor een weekje parkeren geannuleerd werd. Bureau telefonisch niet... In de ochtend voor vertrek kreeg ik per SMS de melding dat door onvoorziene omstandigheden mijn reservatie (van 1.5 maand eerder) voor een weekje parkeren geannuleerd werd. Bureau telefonisch niet te bereiken voor uitleg. Via nummer op reservatiemail kwam ik bij een Franstalige chauffeur uit die me verwees naar een communicatie via e-mail. Dus noodgedwongen de dag zelf alternatief gezocht (en gelukkig nog gevonden) voor bijna het dubbele van het geld, maar hopelijk wel betrouwbaar!

prijs

betrouwbaarheid en telefonische bereikbaarheid

José Peijen

Goede ervaring

Makkelijk en dichtbij vliegveld.

Bij terugkomst moeilijk de plek te vinden.

Jose

Heel goed

Mercedes

Helemaal top!!

Zijn mooi op tijd, je hoeft niet lang te wachten

Leo Breure

Ik ben zeer tevreden over het hele proces. Bij aankomst stond er al iemand op ons te wachten, dat gold ook voor de terugreis.
Houd wel in de gaten dat sommige navigatiesystemen de laatste...
Houd wel in de gaten dat sommige navigatiesystemen de laatste kilometer niet juist aangeven. Maar daar kan Startparking niks aan doen.

Punctualiteit

Hollander

Goed en snel te boeken

Simpel en goed te boeken

Els Loeffen

Super handig op je kenteken. Geen gedoe met kaartje trekken en betalen

Werkt super op je kenteken.

👌

Mink

Aankomst en inchecken was even rommelig. Dit kwam ook doordat er een automobilist uit België de instructies niet begreep.

Accuraat en correct.

Inchecken vooraf duidelijker

Soufiane El hodayebi

Snel een parkeerplek gevonden

Overzichtelijk en duidelijk

De verborgen kosten van €10 die contant voldaan moeten worden meenemen in het te betalen bedrag

lahyani

Website overzichtelijk

website overzichtelijk

ga vooral zo door en misschien meer actief zijn op social media