Koen Koen Verheye

Vlot overzicht

Patrick De Naeyer

Goede eerste ervaring

Goed product binnen 2 dagen geleverd.

De slogan voor 14h besteld volgende dag geleverd trachten waar te maken en of de slogan vernaderen naar binnen de 2 dagen.

Capiot Alfons

Zeer goed

Goede webshop

Tracking van pakje bij de transporteur

bruno Van den Bossche

Nikel

Ivan Verhaeven

Vandaag deze voormiddag bestellen en morgen namiddag leveren.

Snelle levering.

Eventueel tegenbericht met bepalen van levering.

Eliane Ven

Vlot

Goede prijs

Voorlopig geen

Steemans Richard

Snelle levering maar bij defecte geleverde batterij blijf je in de kou staan. Nieuwe batterij heeft na levering een max vermogen van 75% van het normale vermogen, maar batterij is in orde wordt... Snelle levering maar bij defecte geleverde batterij blijf je in de kou staan. Nieuwe batterij heeft na levering een max vermogen van 75% van het normale vermogen, maar batterij is in orde wordt beweerd.
Men kan beter bij een eerlijke verdeler een batterij kopen van kleiner vermogen met beter resultaat of met aangegeven vermogen.

Sterk in negeren van hun verantwoordelijkheid

Eerlijkheid over de staat van de geleverde goederen in plaats van te beweren onze batterijen zijn nieuw en dus in orde.

Reactie Onlinebattery.be:

Beste Richard,
Beste Richard,
Wat een vreemde review. Na een maand contacteer je ons dat de batterij onvoldoende vermogen heeft, we spreken af voor een test en bij de eerste test blijkt inderdaad dat er sprake is van een vermogensverlies. Waarop we een capaciteitstest van de batterij willen doen. Jouw reactie is "ik weet genoeg" en vertrekt met gierende banden. Nog nooit meegemaakt. Zeer vreemd om dit in een review te schrijven met halve waarheden.

Marjos Janssen

Top

Goed en snelle levering

Chris De kegel

Alles de k in orde zeer tevreden !!

Snelle levering top product