Dit jaar vrij veel contact gehad met Multilease a.g.v. een defect aan mijn auto. Mijn ervaringen met de lease maatschappij zijn niet erg positief. Zeker in het begin erg weinig communicatie m.b.t.... Dit jaar vrij veel contact gehad met Multilease a.g.v. een defect aan mijn auto. Mijn ervaringen met de lease maatschappij zijn niet erg positief. Zeker in het begin erg weinig communicatie m.b.t. de status van de reparaties; vrij weinig begrip voor mijn situatie.

Mijn algemene ervaring is ok.

In het verleden heb ik zeer tevreden 20 jaar met Multilease zaken gedaan met een middelgrote vloot van ca. 50 auto's
Onlangs ben ik teruggekeerd met 3 auto's, omdat mij...
Onlangs ben ik teruggekeerd met 3 auto's, omdat mij "oude" behandelaars op mijn account zaten.
Zonder enig overleg is mijn account manager gewisseld.
Ik vind dit zeer onnadenkend en niet getuigen van enig klantenbesef.
Ik realiseer mij best waarom, maar dit is niet de Multilease die ik uit het verleden ken, waarbij klantenbinding juist een sterk punt was.

Geen bijzonderheden en weinig tot/geen contact

Moeizaam bij klachtenafhandeling

Rommelig, administratief onduidelijk, verschillende contactpersonen, weinig samenhang met zusterbedrijf (de dealer).

Mijn ervaring is niet zo goed. Slechte communicatie.

Past year experience has been lacking in terms of customer service, our fleet manager has changed several times, and customer serviced received has been poor. It takes quite a lot of time before... Past year experience has been lacking in terms of customer service, our fleet manager has changed several times, and customer serviced received has been poor. It takes quite a lot of time before someone gets back to me or my team members. We have quite a few cars with you and still want to order more, but wish we would receive better service.

Jammer dat we geen garage kunnen uitzoeken Als je een service beurt nodig heb word het heel onduidelijk en word je door de garage vaak weg gestuurd dat moet volgens hun van leaseplan
Jammer dat we geen garage kunnen uitzoeken
Bus heeft 2 weken daar gestaan zonder dat er wat aan gebeurt was dag omzet