Gerard watervoort

Opvragen vrije jaren

Ruud Hoogenboom

Snelle afhandeling problemen

dieke van rozen

Eerste ervaring met lease maar niet heel gelukkig. afleveren van de auto werd vertraagd doordat er tijdens rijklaar maken schade is ontstaat. hier overigens netjes een bon voor gekregen. schade zelf... Eerste ervaring met lease maar niet heel gelukkig. afleveren van de auto werd vertraagd doordat er tijdens rijklaar maken schade is ontstaat. hier overigens netjes een bon voor gekregen. schade zelf heb ik mijn vragen bij, portier lijkt niet goed te sluiten en auto heeft heel veel vocht. als ik bel krijg ik een biologie les over hoe vocht werkt en dat auto's dit nou eenmaal hebben. ik rij al een poosje auto en heb slechts 1x eerder moeten krabben aan de binnenkant van mijn auto en die was 15 jaar oud en niet net een jaar.

goed bereikbaar

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

betere administratie voeren, ik krijg mails en berichten over schades die bij aflevering zijn gebeurd en blijkbaar nog actueel bij jullie zijn.

Oke

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Keuze in garage voor winterbanden.
Bij het motorhuis duurt het erg lang.

Berrie Broeders

Matig.

Nee.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Je hebt op geen enkele manier het idee dat je daadwerkelijk een klant bent.

Patrick Pijnenburg

Vrijwel geen contact met Multi-lease. Af en toe een email, bijvoorbeeld wanneer ik een boete moet betalen. Tussendoor geen communicatie via telefoon, wel algemene informatie via een algemene email.

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Het is stil aan de overkant, om het maar zo uit te drukken. Ik hoor of zie verder niks.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

je voelt hem al: laat je horen. Niet alleen een algemene email, maar iets waar ik als bestuurder van een leaseauto iets aan heb. Ik heb geen klachten en heb geen last van Multilease, maar ik zie ook... je voelt hem al: laat je horen. Niet alleen een algemene email, maar iets waar ik als bestuurder van een leaseauto iets aan heb. Ik heb geen klachten en heb geen last van Multilease, maar ik zie ook geen voordelen dat ik lid ben van deze club. Waarin onderscheid Multilease zich tov. van andere leasemaatschappijen is een groot vraagteken voor mij.

A.Zijderveld

Je wordt netjes geholpen.

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Als je vragen hebt, krijg je direct antwoord.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Multilease?

Nee, als er iets was, werd ik gelijk geholpen.

Gerard Bugel

UItstekend

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Duidelijke informatie beschikbaar via de app, wanneer contact met een medewerker dan goede en snelle hulp

Niet op dit moment

Prima, goede service.

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Goede support, en duidelijke communicatie.

nee

Goed. fijn contact.

Welke positieve punten kunt u benoemen over Multilease?

Vaste contactpersoon voor ons bedrijf

nee