Mijn ervaring met Multilease is een prima ervaring. Alle zaken worden vakkundig en snel afgehandeld.

Zeer tevreden met Multilease !!. Goed bereikbaar, duidelijke antwoorden bij vragen, goede communicatie met betrekking to onderhoud, reparaties etc.
Uitstekend !

Bij brengen van de lease-auto, gaf de koerier (student die auto levert) aan om ontbrekende safety-hammer etc, door te geven en op mail te zetten, daar dit in zijn app niet zo makkelijk was. Ik dus... Bij brengen van de lease-auto, gaf de koerier (student die auto levert) aan om ontbrekende safety-hammer etc, door te geven en op mail te zetten, daar dit in zijn app niet zo makkelijk was. Ik dus formulier geteknd dat safety-hammer geleverd zou zijn. Vervolgens verschillende medewerkers die dan aangeven dat ik niet beter in de auto moet kijken. Zij hebben aangegeven dat deze hammer dan ontbreekt. Dan verwacht je toch een nalevering dat de ontbrekende spullen worden geleverd. Nee dit wordt niet gedaan. Mag hopen dat ik geen ongeluk krijg waarbij de safety-hammer gebruikt zou moeten worden.

Goede ervaring. Altijd snel geholpen of een vriendelijke en "ontzorgende" manier.

Prima. Relatief weinig contact maar wanneer contact is het altijd netjes en proffesioneel

Prima afhandeling van aankoop, ingebruikname etc.

Gewoon goed en correct.

Een betrouwbare partner ten aanzien van mobiliteit!

Weinig tot géén contact tijdens volledige contractperiode.
Zeer tevreden over serviceverlening via dealer.