OBS de Westwijzer

Zeer hartelijke communicatie en goede service

vriendelijk en meedenkend

Jaap Ottenkamp

Tevreden over de dienstverlening. Flexibel, meedenkend, heldere communicatie en kwalitatief goede pakken.

Duidelijk assortiment. Overzichtelijk.

Indicatie of pakken beschikbaar zijn icm leverdata was niet geheel duidelijk.

Adriana Franck

Een heel fijn bedrijf!!

Klantvriendelijkheid en zeer klantgericht

Ik zou het op het moment niet weten.

Adrian Delange

Ervaring was zeer goed. Snel antwoord op mijn vragen bij Online Klantenservice. Pak op tijd geleverd. Pak zag er exact zo uit als op de website, was van goede kwaliteit en was daarbij ook duidelijk... Ervaring was zeer goed. Snel antwoord op mijn vragen bij Online Klantenservice. Pak op tijd geleverd. Pak zag er exact zo uit als op de website, was van goede kwaliteit en was daarbij ook duidelijk goed schoon. Door de bijgeleverde verzendbon, zonder moeite na gebruik ingeleverd bij PostNL punt. Echt ideaal.

Communicatie. Kwaliteit. Schoon. Kleine details zoals uitgeprintte terugstuurbon meeleveren maken het af.

Geen.

Esther Bakels

Mooie mascotte pakken, zijn netjes en schoon. Prima service!

Goede Service

Geen verbeterpunten

yolanda kip /de fluffels

Vond het niet leuk om 2 gaten te vinden in de kop van de kat en er zaten 2 verschillende handschoenen bij een originele en een andere,heb foto’s gestuurd ,ik weet wel dat het een 2 de handspak is... Vond het niet leuk om 2 gaten te vinden in de kop van de kat en er zaten 2 verschillende handschoenen bij een originele en een andere,heb foto’s gestuurd ,ik weet wel dat het een 2 de handspak is maar er stond duidelijk bij dat het schoon en gerepareerd zou aankomen en zag net nog weer een plek bij het oog net of het een afscheurpoging is geweest . Maar voor de rest is het een grappig pak en had het de volgende dag al in huis dat is wel weer een pluspunt Ga ook gerust mijn volgende pak hier bestellen

Snelle verzending

Misschien de pakken toch nog iets beter nakijken ook de pakken in de outlet

Goede service, direct contact

duidelijk bestellijn, directe communicatie

niet echt.. alleen wellicht een goed bestand voor drukwerk van het pak. Wat we hebben ontvangen konden we nog net gebruiken op een flyer maar voor groter drukwerk zoals posters etc niet zo goed... niet echt.. alleen wellicht een goed bestand voor drukwerk van het pak. Wat we hebben ontvangen konden we nog net gebruiken op een flyer maar voor groter drukwerk zoals posters etc niet zo goed geschikt.

Joke Van der Veer

Super, persoonlijk, net of ik weer in een winkel koop ?

Snel te vinden

Weet ik niet

Speeltuin,t Balkengat Cor Zwakhals

Ons eerste pak, netjes gemaakt en verzonden

Heel goede begeleiding en feedback van Lotte, we werden goed op de hoogte gehouden betreffende het maakproces

kan helaas niets verzinnen

NVT