Nico

Een paar x telefonisch contact gehad en werd prima en snel geholpen over 2 marterverjagers. Door omstandigheden deze terug gestuurd en men gaat daar soepel mee om en doen vooral ook niet... Een paar x telefonisch contact gehad en werd prima en snel geholpen over 2 marterverjagers. Door omstandigheden deze terug gestuurd en men gaat daar soepel mee om en doen vooral ook niet kinderachtig. De creditnota werd snel verwerkt. Ik vind het het super bedrijf en klantvriendelijk. Beveel het daarom ook zeker aan.

Reactie Marterwinkel.nl:

Fijn om te lezen dat het zo goed is afgehandeld. Bedankt voor de positieve review! 👍😁

Liesbeth Stoffels

Mhr Put j.

Top levering en zoals gezegd alles in orde.

pariculier

Prima ervaring

Theo Donkers

Prima winkel, zeer snelle levering, afwachten of product afdoende is voor mijn probleem. Als er een beter artikel is tegen steenmarters dan hoor ik dat graag, schade aan mijn auto heeft mij al veel... Prima winkel, zeer snelle levering, afwachten of product afdoende is voor mijn probleem. Als er een beter artikel is tegen steenmarters dan hoor ik dat graag, schade aan mijn auto heeft mij al veel geld gekost.

Particulier

Alles netjes op tijd en correct geleverd

Buyst roger

Niets om op te merken zeer correct

H. Arts te nijmegen

Het geleverde apparaat was kapot. Aangemeld bij de service afdeling en direct retour label gekregen. Na retour zending weer direct een nieuw en funtionerend apparaat gekregen.
Heel goede...
Heel goede service!!