Huub

Super! Bestelling geplaatst en deze binnen enkele dagen ontvangen, met een leuke persoonlijke boodschap van Marieke. Aandacht voor de klant!

Goeie service, geen probleem met omruilen en duidelijke communicatie!

Armband gekocht. De bestelling werd netjes ingepakt op tijd geleverd. Mét een persoonlijke boodschap. Heel attent!

Natascha Schoofs

Helaas heb ik mijn bestelling nog niet mogen ontvangen en is het door fout in adressering volgens postnl retour naar de afzender. Heel erg jammer had graag het kerstcadeau op tijd ontvangen.

Koolen

Ik heb het als een positieve ervaring ervaren. Netjes op tijd geleverd zoals omschreven en de communicatie omtrent levering was prima.

De armband was mooi ingepakt. Nu is het wel een kerstcadeautje, dus het leuke aangehechte kaartje klopte wel, maar het had ook een verjaardagscadeautje kunnen zijn. Dan had ik het zelf opnieuw... De armband was mooi ingepakt. Nu is het wel een kerstcadeautje, dus het leuke aangehechte kaartje klopte wel, maar het had ook een verjaardagscadeautje kunnen zijn. Dan had ik het zelf opnieuw moeten inpakken... Misschien de verpakking iets neutraler houden.

Mooie armband, snel geleverd in prima verpakking!