1955 beoordelingen

1955 Reviews

Makkelijke website

Komen afspraken na

Herman

Een vlot werkende site, en een goede beschrijving van het gekozen item. Misschien een kleine vermelding geven van wat nu juist bedoeld wordt met een 2-in-1 ventiel, en wat daar de eventuele... Een vlot werkende site, en een goede beschrijving van het gekozen item. Misschien een kleine vermelding geven van wat nu juist bedoeld wordt met een 2-in-1 ventiel, en wat daar de eventuele voordelen van zijn.

Het geleverde luchtbed zag er nogal gekreukt uit toen het uit de verpakking kwam. Misschien is dat normaal, alhoewel een eerste, elders aangekochte luchtbed van hetzelfde merk, dat niet had.

Het duurt ook nogal een tijd eer het bed voldoende opgeblazen is, en het is altijd raden hoeveel lucht er nog bij kan. Als het voldoende opgeblazen lijkt en stevig aanvoelt, dan is dat al weer wat minder na een paar uur, zonder belasting. Als je er dan op slaapt, dan is het tegen de morgen eigenlijk al ruim niet stevig genoeg meer. Een toch wel serieus minpunt wat mij betreft, want s’nachts moeten bij pompen lijkt me niet direct een verkwikkende optie.

Voor het overige lig je er bij een stevig opgeblazen luchtbed heerlijk stabiel en ontspannen op, en heb je geen last van wiebelen. Het voelt dan heerlijk aan. Klasse. Spijtig dat dit, zoals gezegd, van te korte duur is om een hele nacht in die omstandigheden erop te slapen. Of dat te vlugge drukverlies normaal is, weet ik niet. Alvast een serieus minpunt.

Snelheid van levering, communicatie, beschrijving van het artikel

Edith

Zeer tevreden klant!

Zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon!

Jasin

Kheb hier al paar keer matras besteld rn stteds enorm snel geleverd gekregen en kben zeer tevreden

Als je voor 16 uur besteld dag erna voor 12 uur al geleverd

Rebecca

Marco Lesmeister

Goed met de shop, niet zo met het product

snelheid

van den eynde

Prima service

makkelijk bestellen, tijdig geleverd

Mark

En super opblaasbare stoelen

Reactie luchtbedshop.com:

Beste Mark, dank voor uw beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop!

Marieke

Snelle levering en goed product!

Zie boven: snelle levering en goed product

Tigre

Netjes op tijd bezorgd