Hofman

Zeer goed en heel behulpzaam

Samen oplossing zoeken

Adriaenssens

Correct en duidelijk

Hoetink

Prima, reageren snel, goed advies.

Persoonlijk contact

Wehl

Snel en correct geleverd!

Nvt

Nvt

van den Burg

Goed bedrijf, nette prijzen

Mooie producten, goede prijs

Vermaanen

Informatief

Kennis van led

Opvolging door verschillende mensen… eventuele whatsapp video call zou voor mij het beste zijn geweest!

Huis in het Veld

Verlichting t.b.v. traprenovatie

Prijzen en aantallen zijn eenvoudig te berekenen.

De kabelboom vind ik van matige kwaliteit ; het komt regelmatig voor dat de kabels niet goed connectie maken en je te lang bezig bent.

Reactie Ledstripkoning:

Bedankt voor uw review! Wij hebben getracht contact met u te leggen voor een passende oplossing. Hier hebben wij helaas nog geen reactie op mogen ontvangen. Uiteraard staan wij voor u klaar zodat we... Bedankt voor uw review! Wij hebben getracht contact met u te leggen voor een passende oplossing. Hier hebben wij helaas nog geen reactie op mogen ontvangen. Uiteraard staan wij voor u klaar zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Hoevenaar

Helaas niet positief

Klacht over product serieus nemen ipv wegwuiven

Reactie Ledstripkoning:

Bedankt voor uw review! Wij hebben samen contact gehad en zijn wij samen tot een passende oplossing gekomen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, staan wij uiteraard weer voor u klaar om u... Bedankt voor uw review! Wij hebben samen contact gehad en zijn wij samen tot een passende oplossing gekomen. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, staan wij uiteraard weer voor u klaar om u verder van dienst te zijn.

Van Broekhoven

Goede service