Ron Kouveld

Goede service en goed voor z’n vaste klantenkring

M

Goed advies, snelle levering

Yvonne van Pelt

Topservice

R

Goede service, vriendelijk en deskundig personeel.

J&N, Kruiningen

Gebruik gemaakt van servicemonteur Marco. Midden in vakantietijd hadden wij geluk want na belletje over storing in vaatwasser was er binnen 4 dagen een monteur beschikbaar die het euvel snel en... Gebruik gemaakt van servicemonteur Marco. Midden in vakantietijd hadden wij geluk want na belletje over storing in vaatwasser was er binnen 4 dagen een monteur beschikbaar die het euvel snel en deskundig heeft verholpen. Op basis van deze ervaring vinden wij EWL Kapelle dus top!

Vakmanschap en ouderwets goede service!

JvH

Een zaak die meedenkt met de klant. Tijd neemt en service geeft. Een winkel waar je graag komt. Vriendelijk beleeft personeel en niets is te veel.
In één woord Top

Barbara

Goed geholpen, nette service. Bezorging idem ! Vriendelijk en correct

Loes Hontelé

Snel en super klantgericht! Wij hadden problemen met een koelkast en een wasmachine. De monteur kwam dezelfde week nog langs en heeft uitstekend uitgelegd wat de oorzaken en mogelijke oplossingen... Snel en super klantgericht! Wij hadden problemen met een koelkast en een wasmachine. De monteur kwam dezelfde week nog langs en heeft uitstekend uitgelegd wat de oorzaken en mogelijke oplossingen waren. De beste adviezen ooit! We zijn super tevreden.

Tevreden klant

Accuraat, goede prijs, vriendelijk personeel