Bram

Woensdag heb ik wandpanelen en plafondpanelen besteld bij laminaat.nl, snelle levering, mooie producten en prettige website

Goede website, mooie producten

Wouter

Nieuwe vloer besteld voor bij de kinderen op de kamer en op zolder. Ziet er prachtig uit en lag zo. We zijn er super blij mee.
Vragen werden snel en professioneel beantwoord en levering ging...
Vragen werden snel en professioneel beantwoord en levering ging vlekkeloos. Aanrader 100%

Toptent!

Pascalle van Asperdt

Snelle levering, goede kwaliteit en goede communicatie.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Zeer deskundig chatfunctie, snelle reactie. Top!

Hanneke Hielkema

Ik ben in de prachtige showroom geweest, echte aanrader met deskundige enthousiaste jonge medewerkers, ik ben erg blij met mijn nieuwe vloer!! Mooi en vakkundig gelegd.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Mooie overzichtelijke moderne showroom, goede adviezen.

Ad Janssen

Top prijs, top service

Alles verlies soepel

wim nijland

Een geweldig bedrijf, doet meer dan ze moeten doen. Ondanks onze eigen fout.

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Zeer goede service, en zeer snelle reactie.

van de Berg

Laatste shop

Opvallende punten bij laminaat.nl?

kleurstalen besteld, niet geleverd, op emails geen antwoord en de telefoon Nr. is van beter bed, en die weten van niks!

Reactie Laminaat.nl:

Beste,
Beste,
Heel jammer te lezen dat je geen gehoor kreeg. Wij hebben even gecheckt, maar kunnen niets van jou terugvinden. Kan je eventueel een mailtje sturen met de stalen die je besteld hebt naar info@laminaat.nl? Dan helpen we je zo snel mogelijk verder.
Met vriendelijke groeten,
Team laminaat.nl

Monique

Wat 'n fijn bedrijf, goede en hele vriendelijke service

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Hele goede service, vragen snel en netjes beantwoord, wij hadden n foutje gemaakt in onze bestelling, deze werd meteen opgemerkt en in overleg aangepast, geweldig.

P. Voogt

Duidelijke web-site, nette prijzen en snelle levering

De hele lijn klopt.

A.Blom

Goede communicatie, denken mee met oplossingen, aantal staal modellen ten overvloed. Levering door externe bedrijf ook heel goed komt afspraken na .

Opvallende punten bij laminaat.nl?

Snelle reactie op mail cq WhatsApp, en denken mee als je iets niet kan vinden ,gewoon heel goede service.