Westerveld & Nederlof B.V.

Product was licht beschadigd

overzichtelijk

zoekfunctie kan verbeteren

Ans Smalbrugge

De levering van het magneetbord duurde iets langer dan aangegeven maar verder is alles prima.

Mooi bord

De mail om uw ervaring door te geven pas sturen als het product afgeleverd is.

de Spanker

Eerste ervaring lijkt goed

fijn dat het op rekening kon

op dit moment geen

Eric van Barneveld

Het heeft wel een tijdje geduurd voor het verstuurd werd. Maar toen het er eenmaal,was mijn vrouw tevreden en blij dat het binnen was.

Zeker wel

Reactie Krijtbordenwebshop.nl:

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Wij betreuren deze vertraging ten zeerste maar wij hebben helaas te maken met extreme drukte op het moment.
Hierdoor kan de levertijd iets...
Goedemiddag,
Hartelijk dank voor de review.
Hierdoor kan de levertijd iets langer bedragen dan normaal gesproken dus onze excuses hiervoor.
In ieder geval fijn om te horen dat het inmiddels is afgeleverd en mocht het nog wenselijk zijn kan u altijd nog even contact met ons opnemen.
Linsey

Wieswies

Tevreden over het product. Minder tevreden over de afhandeling.

Goede productbeschrijving

Bij de bestelling stond dat er geleverd zou worden op 4 juni. Pas na de bestelling kwam er een mail dat er vertraging is en dat ik de bestelling eventueel kon annuleren. De bestelling is... Bij de bestelling stond dat er geleverd zou worden op 4 juni. Pas na de bestelling kwam er een mail dat er vertraging is en dat ik de bestelling eventueel kon annuleren. De bestelling is uiteindelijk pas 11 juni geleverd, een week later dus. Dat had beter vooraf gemeld kunnen worden.
De vraag om feedback, deze mail, kwam ook al binnen voordat het product geleverd was :-(

Marianne Levels

Heb hem via Google gevonden.

Nee

Nee

M Brouwer

Helaas kreeg ik pas na de bestelling/betaling via mail te horen dat mijn bestelling door covid-19 later komt. Waarom staat dit niet gewoon op de site als je door zo’n situatie achterloopt in... Helaas kreeg ik pas na de bestelling/betaling via mail te horen dat mijn bestelling door covid-19 later komt. Waarom staat dit niet gewoon op de site als je door zo’n situatie achterloopt in productie. Ik hoop dat mijn bord komende week binnenkomst...

Marsha Daams

Snelle levering!

Duidelijk, snelle levering

Sylvie V.D.

Top! ????

Duidelijk communicatie. Snelle levering.

Doe zo verder!

van Lint

Ik heb op 17 mei een krijtbord besteld maar nog steeds niet ontvangen, dus tot nu toe niet goed.

product ziet er op de side goed uit

snellere levering ,of in ieder geval duidelijkheid voerde duur van levering