van Leeuwen

Vriendelijk personeel, snel en goed geholpen.

R. Tesselaar

Eerlijk en vakkundig!!!

Moniek Wit

Heel snel geholpen en op professionele wijze met daarbij naar persoonlijke situatie heel erg goed geholpen!

Paula Kruijer

Snelle service, goede deskundige uitleg, prettig contact. Kortom uitstekend!

Frank stoop

Miele t1 Classic warmtepomp droger aangeschaft voor een mooie prijs. Nog even uitzoeken naar de juiste droog instelling.

Lesley Zutt

Zeer snelle service.
In de showroom vakkundig te woord gestaan waarna de levering van de nieuwe wasmachine binnen 1 dag gerealiseerd was!

Ingrid Dapper

Super vriendelijk geholpen in de showroom. De machines werden heel snel geleverd en keurig geplaatst. Top!

M van Ingen Schenau

Ik ben er heen geweest met mijn zuster en we werden goed geholpen
Toen kwamen ze hem thuisbrengen en installeren en nog even een zeer duidelijke uitleg gehad

Danielle

Ik ben zeer tevreden met dit bedrijf. Het is een 1 mansbedrijf en de service is buitengewoon super. ‘S morgens een nieuwe wasmachine uitgezocht en ‘s middags stond hij al bij mij thuis te draaien.... Ik ben zeer tevreden met dit bedrijf. Het is een 1 mansbedrijf en de service is buitengewoon super. ‘S morgens een nieuwe wasmachine uitgezocht en ‘s middags stond hij al bij mij thuis te draaien. Uitgebreide uitleg van alle functies op de machine. Je wordt bij dit bedrijf gewoon erg vriendelijk geholpen en raad hem dan ook bij iedereen aan.

Wat een supersnelle service! Echt top! Op zondagochtend stopte mijn wasmachine ermee. Maandagochtend direct gebeld naar Koenis, nog dezelfde dag langgewenst en bleek mijn wasmachine overleden te... Wat een supersnelle service! Echt top! Op zondagochtend stopte mijn wasmachine ermee. Maandagochtend direct gebeld naar Koenis, nog dezelfde dag langgewenst en bleek mijn wasmachine overleden te zijn. Dinsdagochtend werd er een nieuwe gebracht en aangesloten, oude meegenomen en draaien maar weer! Mijn motto: Een dag niet gewassen is een dag niet geleefd!