Gerrit Talens

Bestelling volgens afspraak ontvangen. Alleen product is absoluut niet geschikt voor de printer. De afdrukkwaliteit van deze rollen voor de thermische printer zijn van zeer slechte kwaliteit.... Bestelling volgens afspraak ontvangen. Alleen product is absoluut niet geschikt voor de printer. De afdrukkwaliteit van deze rollen voor de thermische printer zijn van zeer slechte kwaliteit. Ondanks de aanbeveling op de site.

Vermeld liever dat deze rollen geen goede afdruk kwaliteit geven op de Epson kassarollen printer

Reactie Kassarollengigant.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
Wij hebben telefonisch contact gehad dat wij deze klacht nog niet eerder hebben gehoord en daarna per email afgesproken dat u ons nog even zou voorzien van foto's en input om deze klacht af te handelen? Is namelijk gewoon garantie van de fabriek.
Echter, wij hebben niets meer vernomen vanuit uw kant.
Verkoopteam Goodstore

mila almere

Mila

Alles

Niks

Patrick Vandervelpen

Goede ervaring

Alles is gemakkelijk terug te vinden

Ik had 2 dozen 80x80x12 besteld, rond die dozen waren plastiek spanriemen gedaan. De chauffeur en/of transportfirma gebruikt die banden om de dozen te dragen, daardoor beschadiging van de dozen wat... Ik had 2 dozen 80x80x12 besteld, rond die dozen waren plastiek spanriemen gedaan. De chauffeur en/of transportfirma gebruikt die banden om de dozen te dragen, daardoor beschadiging van de dozen wat niet erg is maar in de dozen waren ook een paar pakjes licht beschadigd wat ik spijtig vond.

ronald visch

niet

Reactie Kassarollengigant.nl:

Beste Marjo,
Beste Marjo,
Dank voor het invullen van de Review en delen van uw feedback. Wij hebben een aantal keren geprobeerd even telefonisch met u in contact te komen om de levering van uw bestelling te evalueren, echter krijgen telkens geen gehoor.
Volgens ons systeem heeft u op 29-09 een bestelling geplaatst via de webwinkel en hebben wij op 29-09 direct een DHL zending aangemaakt. Op 30-09 is er volgens DHL af afgeleverd en bezorgd in de brievenbus. Daar zit denk de mismatch, omdat de producten die u besteld heeft in een doos zitten die helemaal niet in een brievenbus passen!
Ondanks overmacht toch bij deze excuses voor de verwarring en fijn dat u alsnog uw kassarollen heeft gevonden. Hopelijk gaat een eventueel volgende bestelling wat voorspoediger!
Verkoopteam Goodstore

Bilal Fundaci

Snelle levering goede kwaliteit

Goede kwaliteit

Anneke schra

Positief

Nvt

Josef Jergl

Het is gewoon duidelijk en goed verzorgd

Ik zou het niet weten?

R Bouwman

Snelle bestelling en snelle afhandeling

duidelijkheid en snelheid