Patrick

Alles was snel geleverd, alleen jammer dat het prijsje nog op de verpakking zat, hier kun je niet bij als deze keurig in het zakje is verpakt.

Reactie KalliKalli Store:

Bedankt voor je review!
Bedankt voor je review!
Op het prijs kaartje staat ook het artikelnummer. Zo kan je zelf bijvoorbeeld nog controleren of het klopt. Maar je kan in het vervolg bij je bestelling vragen of eventuele prijskaartjes verwijderd kunnen worden. :)

Kim

Snelle levering en goede aanbieding

Jeannette Harte-Oudsen

Geweldig gewoon, goede service, leuke kaartjes erbij, super!

Nina Poldner

Ben erg tevreden over het gehele proces. De producten zien er goed uit en werd snel geleverd. Ik mis alleen op de site een foto van het product in een oor. En of de goudkleur ook zo blijft of... Ben erg tevreden over het gehele proces. De producten zien er goed uit en werd snel geleverd. Ik mis alleen op de site een foto van het product in een oor. En of de goudkleur ook zo blijft of vervaagt. Voor de rest top!

Angelique Scheepbouwer

Zeer goed

Nettie

Snelle levering, alles duidelijk

Helaas duurde de levering langer dan mijn verwachting

NMC van de Loo

Kopen bij Kalli Kalli is 1 groot plezier snel in huis en makkelijk betalen!

Netjes en snel geleverd. Het was een cadeau voor een jarige vandaag en helaas is het armbandje te klein en moet omgeruild worden.

Goede ervaring.