Natalie

Heel vriendelijk personeel en leuke instructeurs, mooie activiteiten.

Hallo Natalie,
Bedankt voor de fijne review en goed om te horen dat jullie het bezoek positief hebben ervaren.
Kom snel nog eens jumpen!
Tot Jumps bij Jumpsquare Heerhugowaard

Robbert

Prima omgeving, goede regels, voldoende ruimte om allemaal veilig te kunnen spelen.

Karina

Leuk feestje gehad. Alles was goed geregeld. Heb kunnen genieten.

A.Bieszczak

Zeer gezellige sfeer, leuk ingericht en erg vriendelijke medewerkers

Hallo Bieszczak,
Kom snel nog eens jumpen!
Tot Jumps bij Jumpsquare Heerhugowaard

Olaf

Goed uitgeruste spring-omgeving, genoeg ruimte, weinig kans op blessures, geschikte zitplaatsen voor een groep, ok horeca-aanbod. Al met al prima! Een minpuntje: per fiets vanuit de stad niet handig... Goed uitgeruste spring-omgeving, genoeg ruimte, weinig kans op blessures, geschikte zitplaatsen voor een groep, ok horeca-aanbod. Al met al prima! Een minpuntje: per fiets vanuit de stad niet handig bereikbaar. Een goede oversteekplaats tegenover of meer in de buurt van Jumpsquare is een aanrader. Nu steken kinderen vaak onveilig over.

Sabrina

Er was lekkage dus er waren natte delen. Dat betekend natte sokken...
Daarnaast was het niet echt heel schoon. Het restaurant had bijv een plakkerige vloer.

Beste Sabrina,
Beste Sabrina,
Bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend om te lezen dat het bezoek niet naar wens was. Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare

Dennis

De attractie waarden van het park zijn beter maar wat was de sfeer, het personeel en de service bij Jump XL Eindhoven een paar jaartjes terug toch vele malen beter.

Het personeel hier is...

Het personeel hier is ongeschoold, minimaal aanwezig en simpelweg grof. Ook geen welkom geheten of fatsoenlijke uitleg ontvangen. Geen leuke trickmasters aanwezig. Het heeft meer weg van een alternatief voor dippiedoe.

Tijdens het inleveren van een bonnetje voor wat te drinken en een snoepzak ruim een kwartier staan wachten. Vervolgens naar de entreekassa gelopen om te vragen om geholpen te worden, werd mij toegesnauwd dat ik maar 10 minuten moest wachten want dan zou een andere collega beginnen?

Beste Dennis,
Beste Dennis,
Bedankt voor jouw eerlijke beoordeling! We vinden het erg jammer dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. Onze excuses voor het ongemak. We stellen het in ieder geval erg op prijs dat je ons hebt geïnformeerd over jouw ervaring. Dit helpt ons om onze service te verbeteren. Wij hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jumpsquare