Patricia Schamle-Kraaijeveld

Kinderen hebben het onwijs leuk gehad. En komen zeker nog een keer terug. Zou het alleen wel op prijs stellen als het allemaal wat schoner gehouden kan worden in het restaurant gedeelte. Veel vieze... Kinderen hebben het onwijs leuk gehad. En komen zeker nog een keer terug. Zou het alleen wel op prijs stellen als het allemaal wat schoner gehouden kan worden in het restaurant gedeelte. Veel vieze tafels. Of natte plekken op de grond. Erg rommelig allemaal.

Beste Patricia,
Bedankt voor jouw review! We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. Wij hopen dat een volgend bezoek wel naar wens zal verlopen....
Beste Patricia,

M

Bad service

Hi!

Thank you for your review! We are sorry to hear that you are dissatisfied with our service. We appreciate your feedback and will use it to improve our service.
Kind regards,...
Hi!

Kind regards,

Henk Grootenboer

De kinderen hebben er een geweldige middag gehad!

Danielle

Groot park, ruim opgezet en eind van de middag niet zo druk.

Linda

Leuk en grote hal. Veel te doen voor de kinderen.

De waard

Echt te druk, 25 min staan wachten om naar de tafel te gaan met ons kinderfeestje. Lange rij voor eten en drinken.

Hi,
Wat vervelend om te lezen dat het kinderfeestje niet naar wens is verlopen.
Hi,
Wat vervelend om te lezen dat het kinderfeestje niet naar wens is verlopen.
Wij stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren! Wij hopen dat een volgend bezoek wel naar wens zal verlopen.

Stephanie

Was heel goed geregeld, veel speelplezier, echt groot, niet teveel kinderen en er was genoeg personeel wat ook een oogje in het zeil houd