Es

De trampolines zijn leuk. Maar er werd nauwelijks toezicht gehouden dat per trampoline 1 kind mag springen... mn zoontje heeft nu last van zijn rug, omdat een ander kind op m viel..
Even wat...
Even wat tussendoor drinken mocht niet..moesten de jongens met hun bezwete lijfjes buiten doen...Lekker met dit regenachtige herfstweer :( Begrijp de "corona/geen horeca toegestaan/alleen take away/bang voor boete" wel, maar zouden ze op sportscholen ook mensen naar buiten sturen als ze water uit hun bidon willen drinken?? Nee toch?!

el yaagoubi

De kinderen hadden plezier en ik had me dochter bij me van 1 jaar die ik vast had in me handen en mocht niet bij me andere kleuters komen omdat ik me baby van 1 jaar in me handen had wat ik heel... De kinderen hadden plezier en ik had me dochter bij me van 1 jaar die ik vast had in me handen en mocht niet bij me andere kleuters komen omdat ik me baby van 1 jaar in me handen had wat ik heel jammer vond

peter broekman

Relatief duur voor twee uur. Daarnaast mocht ik alleen paprika of normale chips kiezen (in arrangement), terwijl prijzen hetzelfde zijn. Kids had ik al laten kiezen. Moest 3 normale zakjes extra... Relatief duur voor twee uur. Daarnaast mocht ik alleen paprika of normale chips kiezen (in arrangement), terwijl prijzen hetzelfde zijn. Kids had ik al laten kiezen. Moest 3 normale zakjes extra afrekenen, stelde ik zelf al voor, maar echt klantvriendelijk is het niet. Eerste dame beelf maar volhouden dat het sws niet kon, bedrijfsleider (blonde dame) was verder vriendelijk en loste het op

Ellen van de Pas

Als je kind aan het springen is, jumpen ineens meerdere kinderen op erop. Wordt niets van gezegd. Jammer dat er geen medewerkers waren om te helpen. Geen prof's. Normaliter zijn deze er en... Als je kind aan het springen is, jumpen ineens meerdere kinderen op erop. Wordt niets van gezegd. Jammer dat er geen medewerkers waren om te helpen. Geen prof's. Normaliter zijn deze er en stimuleren de kinderen om trucs te doen.

Ellen

Leuke zaal, veel variatie, behulpzame masters, super zomerabonnement!