Bas

Vriendelijk en behulpzaam personeel, genoeg te eten snoepen en drinken en de Kids vinden het fantastisch om te spelen en genieten op alle jump toestellen 👍

Van der schoot

Goed verzorgd, goede sfeer en heel gemoedelijk!!

Iris

De kinderen vinden het fijn en de ouders kunnen rustig iets drinken

Van hoof sanne

Het was zeer rustig en toch duurde alles enorm lang. Onze kids moesten zeer lang wachten voor hun zakje chips omdat het personeel allemaal in de Keuken stond. Aan het begin voor ze mochten beginnen... Het was zeer rustig en toch duurde alles enorm lang. Onze kids moesten zeer lang wachten voor hun zakje chips omdat het personeel allemaal in de Keuken stond. Aan het begin voor ze mochten beginnen springen moesten ze aan tafel even wachten voor uitleg voor daarna te starten maar ze waren ons vergeten . Ook al was het super rustig en enorm koud echter ijskoud binnen

Reactie Jump-XL Eersel:

Beste Sanne,
Beste Sanne,
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat het kinderfeestje niet volgens verwachting is verlopen. We stellen je feedback erg op prijs en nemen het mee om onze service te verbeteren. We hopen je in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en hopen dat jouw bezoek dan wel geheel naar wens zal verlopen.
Team Jump XL

M.Peters

Leuke locatie en de kinderen vinden het geweldig