Youssef

Ik heb een offerte opgevraagd voor een nieuwe oven Bosch HBG633BB1 SERIE 8 Elektrische oven zal kosten met eventueel het aanpassen van de keukenkast deur. Offerte van 925 euro ontvangen met de... Ik heb een offerte opgevraagd voor een nieuwe oven Bosch HBG633BB1 SERIE 8 Elektrische oven zal kosten met eventueel het aanpassen van de keukenkast deur. Offerte van 925 euro ontvangen met de opmerking erbij dat het mij 90 euro extra zal kosten wanneer ik besluit om het keukenkastje deur op maat te laten zagen. 90 euro vond ik aan de hoge kant en heb alleen akkoord gegeven om de oven aan te schaffen die vervolgens ook in de keukenkast gelegd kan worden. Prijs in de offerte was 925 euro. De vriendelijke monteur waar ik overigens geen kritiek op heb, had vervolgens de oven netjes met behulp van twee gemonteerde strips in de kast gelegd. Bij het afrekenen moest ik 1015 euro betalen. Dat bedrag kwam niet overeen met wat in de offerte stond. In de offerte stond 925 euro en eventueel 90 euro bijbetalen voor het aanpassen van het deurtje. Om een conflict te voorkomen heb ik uiteindelijk het bedrag ter plekke afgerekend, maar blijf wel achter met een hele zuur smaak in de mond. Het is het gevoel dat ik om de tuin ben geleid en het zal nog wel even duren om van dat gevoel af te komen. De volgende dag had ik gebeld met Hildam en het verhaal uitgelegd, maar aan de reactie kon ik al heel snel opmaken dat mijn verhaal weinig effect zal hebben. Ik kreeg te horen dat het woordje: "deurtje" bij de opmerking onjuist was en aangepast had moeten worden naar inbouwkosten, maar daar heb ik achteraf niets aan. Dat had ik liever voor de aankoop willen weten, zoals het hoort. Nadat ik had betaald kreeg ik de aangepaste factuur en is het opmerking over het deurtje wel aangepast. Mosterd na de maaltijd noemen ze dit. Conclusie? Door de offerte die ik per e-mail had ontvangen is mij de mogelijkheid ontnomen om een weloverwogen besluit te nemen. Het besluit wat ik had genomen was gebaseerd op het totaal bedrag van 925 euro, maar het werd onverwacht en eenzijdig aangepast naar 1015 euro. Dat is niet netjes Hildam. Wat heb ik hiervan geleerd? Dat ik in het vervolg beter mijn spullen goedkoper via het internet en via een betrouwbare webshop kan aanschaffen. En bij de Hornbach mijn materialen inkoop die nodig zijn om het product zelf in te bouwen. Bovendien is 90 euro arbeid behoorlijk aan de hoge kant voor 45 minuten werk, vergeleken met de concurrent. En voor de oven heb ik bovendien ook teveel betaald vergeleken met de concurrent. Al met al een zure ervaring die ook meteen mijn laatste ervaring zal zijn. Succes met het geld wat jullie aan mij hebben verdiend.

Henk Schaap

Keurig nette service binnen de gestelde tijd.

Marjan van der Sleen

Prima eerlijke monteur .

Jamie Kuijstermans

Keurig en snel geholpen. Vaatwasser netjes geïnstalleerd met zorg voor alles er omheen

Jaap

Goed en snel geholpen. binnen 2 dagen van offerte tot montage.
vakkundige monteur. goed adres voor witgoed!

Schellingerhout

Keurige, snelle service

C. van Winsen

Goede service en afspraken, deskundig personeel

Dana Ponec

Snelle reactie & afspraak, vakkundig en aardig

Karin

Snelle deskundige service

Yolanda

Wat een super monteur! Hele snelle vriendelijke service.