Jacqueline

Lesley is een vriendelijk vlot persoon die keurig werk heeft geleverd en zijn afspraken op tijd nakomt

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Goed te horen, mooi compliment!

Verzuimdames van du Gardijn

Wij vinden Lesley een geweldige persoon, die ook nog eens goed de ramen kan lappen!

Mooi compliment, dankjewel!

Nicole

Flexibel, ook een dikke 10 voor Lesley!

Super, dankjewel!

Rocco

ramen binnen en buiten keurig gewassen ook werd alle kozijnwerk meegenomen door Lesly top service

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Lesly gaat bijna naast zijn schoenen lopen :-)

Ingrid

De ramen, deuren en kozijnen zijn keurig schoongemaakt door Lesly!

De gemaakte afspraak was niet goed doorgekomen, maar na een belletje stond de glazenwasser alsnog op de stoep.

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Goed te horen dat het alsnog gelukt is!

Manon

Schone ramen en top service! Lesly is gezellig en maakt de ramen super schoon. Ook meteen de dakramen aan de binnenkant schoongemaakt omdat ik daar zelf moeilijk bij kan. Net even die extra service... Schone ramen en top service! Lesly is gezellig en maakt de ramen super schoon. Ook meteen de dakramen aan de binnenkant schoongemaakt omdat ik daar zelf moeilijk bij kan. Net even die extra service waardoor Lesly 5 sterren verdiend!

Super schone ramen!

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Goed te horen, ik geef het compliment aan onze Lesly door :-)

Bartelink

Kwaliteit, betrouwbaar, en gemak. Net voor het eerst Lesly hier gehad om de ramen, goten, en kozijnen schoon te maken. Wij gaan regelmatig gebruik maken van deze service, het ziet er fantastisch uit.

nvt

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Top te horen, tot snel weer!

Martijn

Goede ervaring met Lesly EN Steffan!

Keep up the good work!

Wij gaan gewoon door :-)

Geboekt voor de eerste keer. Mijn ervaring is 5 sterren waard. Fantastische service. Lesly is een super aardige, eerlijke, beleefde, servicegerichte glazenwasser, die overal rekening mee houdt. De... Geboekt voor de eerste keer. Mijn ervaring is 5 sterren waard. Fantastische service. Lesly is een super aardige, eerlijke, beleefde, servicegerichte glazenwasser, die overal rekening mee houdt. De prijs is ook meer dan redelijk. Ik ben erg tevreden.

Geen.

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Goed te horen, wij geven het compliment door!

Nathalie

Top service, afspraak naar voren gehaald ivm foto’s maken voor de verkoop van het huis was geen enkel probleem! En schone ramen en een dosis vrolijkheid door Lesly! Bedankt!

Nvt

Reactie Haverkamp Onderhoud:

Wij dragen graag bij aan de verkoop van een mooi huis, succes!