Ina Hendriks

Keurige levering volgens afspraken. Leuke korting.

Mireille van Loon

Goede service, snelle verzending in nette verpakking

Monica

Goede spullen en snel in huis

Els Mohlmann

Snelle service, mooi product.

Judith Hooft

Fijne website. Alles wordt netjes en snel verzonden. Erg leuk ook die mini’s. Zo kan je een ander product uitproberen.

Yolanda Anthonio-Rog

Mooie aanbiedingen met black friday. Snelle bezorging.

Jolanda Vullings-Welles

Corine Apperlo

Goede ervaring

Martine

Contact opgenomen nadat ik uitslag kreeg van hun product, wordt niet retour genomen. Slechte service. Heel teleurstellend voor deze dure producten

Reactie hannah Boutique:

Beste Martine,
Beste Martine,
Bedankt voor het plaatsen van uw review. We vinden het spijtig dat u een allergische reactie heeft gekregen op het product wat u bij ons besteld heeft. Een van onze huid-specialistes heeft n.a.v. uw eerste mail naar ons, contact met u opgenomen om u te helpen en advies te geven om de huidreactie te verminderen.
Het is inderdaad niet mogelijk om een geopend product aan ons te retourneren, dit staat ook in onze voorwaarden vermeld. Wij adviseren daarom ook altijd om eerst een sample aan te vragen voordat u overgaat tot aankoop van een product wat u niet eerder gebruikt heeft, zeker als u een gevoelige huid heeft die sneller reageert.
Monique - Team Dehcos