Margriet

Prima website, goede service

Reactie Electro World Roetgerink:

Bedankt voor de review. We zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen en zien u graag terug bij ons in de winkel.

Syl

Goed advies en nette afhandeling

Linda Wessels

Betrouwbare zaak, die veel te bieden heeft.

Reactie Electro World Roetgerink:

Linda, bedankt voor de review. We zijn blij dat we jou goed hebben kunnen helpen en zien je graag terug bij ons in de winkel.

Verloskundigen De Kuip

Goed geregeld

Reactie Electro World Roetgerink:

Bedankt voor uw recensie, we zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen en zien u graag terug bij ons in de winkel.

Erik ten Hove

Vriendelijk en deskundig

Reactie Electro World Roetgerink:

Erik, bedankt voor je review. We zijn blij dat we je goed hebben kunnen helpen en zien je graag terug bij ons in de winkel.

Cokky Bronsgeest

Goëd en vriendelijk personeel, goed assortiment

Kottier

Top

Reactie Electro World Roetgerink:

Bedankt voor je recensie Frans, we zijn blij dat we u goed hebben kunnen helpen en zien u graag terug bij ons in de winkel.

Wim Getkate

Snel, deskundig en betrouwbaar

fam. Homan

Prima bedrijf, goede service

Henrike

Snel en vriendelijk geholpen. Als het bij instaleren net niet goed wil, wordt er een goede oplossing bedacht.