Mieke Assen

De super service, hier hoef je niet weken te wachten, indien mogelijk komen ze nog dezelfde dag.

Jan smits

De service is goed en bij een probleem zoeken ze na een oplossing

Prettig goede service

W. A. Vermaat-Veenema

Uitstekende zaak. Enige wat echt misging bij bezorgen van de nieuwe wasmachine is dat het grijze originele stekkerkabel veel te kort is. Zodoende hadden wij toevallig een verlengkabel. Wel een van... Uitstekende zaak. Enige wat echt misging bij bezorgen van de nieuwe wasmachine is dat het grijze originele stekkerkabel veel te kort is. Zodoende hadden wij toevallig een verlengkabel. Wel een van zeker 3 meter. Bij bezorging werd grijze kabel en heel veel van het veel te lange verlengkabel grootstdeels achter de wasmachine gepropt. Wat is hiervoor de oplossing? Ook gezien voor de veiligheid!

Fred Verdijk

Hoewel de winkel van Grootaarts in Centrum Nijmegen zich op de achtergrond bevindt manifesteert men zich in advies en service op de voorgrond. Een absolute reden om na oriëntatie bij anderen... Hoewel de winkel van Grootaarts in Centrum Nijmegen zich op de achtergrond bevindt manifesteert men zich in advies en service op de voorgrond. Een absolute reden om na oriëntatie bij anderen vooralsnog bij Grootaarts Electro World te kopen. Via het Koningsplein loopt men in één minuut naar de ruime winkel alwaar alle bekende merken zich bevinden. En ... de prijzen zijn concurrerend, dus alle reden het bedrijf van Erik Grootaarts aan te bevelen.

Prima service. Ook over de plaatsing door de monteur ben ik zeer tevreden.

Nvt

Dichtstbijzijnde electrozaak op dorpsniveau en service

Anneke

Klantvriendelijk ,behulpzaam .

Fam Cevat

Prima service altijd oplossingsgericht. Prettige mensen in dienst