Stienus Net

Gemoedelijk je kunt er altijd binnen lopen en je wordt altijd fijn geholpen

Wim

Deskundige medewerkers maar soms ook niet - en daarvoor kom je per slot van rekening!

Tevreden klant

Vriendelijk personeel
Makkelijk bereikbaar
Eenvoudig te bestellen
Deskundige begeleiding

Homans van Helden

Goede communicatie en service.

Ronald

Goede voorlichting en vakkundige levering en plaatsing

henk

Bij het niet begrijpen van een gestelde vraag, wordt terug gevallen op waar het nog wel begrepen wordt

Pascal van Schaik

Tv reageerde niet meer op de afstandsbediening. Tv opgehaald en leentoestel gekregen. Binnen korte tijd was de Tv gerepareerd en hing deze weer thuis aan de muur. Top service

Coen

Hele goede service. Voor mijn moeder een nieuwe koelkast besteld en montageservice + deur van rechts naar linksdraaiend monteren ingekocht. Monteurs hebben de deur van haar vriezer, die er al... Hele goede service. Voor mijn moeder een nieuwe koelkast besteld en montageservice + deur van rechts naar linksdraaiend monteren ingekocht. Monteurs hebben de deur van haar vriezer, die er al stond, ongevraagd ook andersom voor haar gemonteerd. Super fijn.

René v Oppen

Fijne dat we op onze Promenade nog ondernemers hebben die een fysiek bemande winkel draaiende proberen te houden.
Ik doe hier als consument graag aan mee.
Vaak is het ook mogelijk om...
Ik doe hier als consument graag aan mee.
Vaak is het ook mogelijk om samen een prijs af te spreken welke redelijk is vergeleken met online aankopen elders.
Bij van Kan altijd het gevoel dat men deskundig is in het geven van advies.
Nimmer het gevoel gehad dat men mij probeert te beïnvloeden in mijn keuze.