Willum Blom

Als je ElectroVisser in de buurt hebt, ga je toch niet online iets bestellen. Ik stel me voor dat bij binnenkomst van het pakje ik vreselijk met de handen in het haar zal zitten. Hoe krijg je dan... Als je ElectroVisser in de buurt hebt, ga je toch niet online iets bestellen. Ik stel me voor dat bij binnenkomst van het pakje ik vreselijk met de handen in het haar zal zitten. Hoe krijg je dan het ding aan de praat?? Ik kocht afgelopen week een JBL-Flip6. Je sluit hem aan op je mobiel of laptop en er komt fantastisch goeie muziek uit. Kijk, je loopt zo'n winkel binnen en wordt altijd met een vriendelijke lach ontvangen. Ik vertel wat ik wil hebben en nog voordat ik het helemaal duidelijk heb gemaakt gaat de collega van Jan-met-de-niet-korte-achternaam mijn telefoon linken aan de extra luidspreker .......heel snel gebeurt dat allemaal en ik stap als blije klant weer de winkel uit!!!! Nog even wat sociale gesprekjes en weg ben ik.......Super zaak daar in Wapenveld.
Groet, Willum Blom, Marle

Edward

Kundig, vriendelijk, goed advies, snel geholpen

jhbijsterbosch

Snel en vakkundig

Bea Swijnenberg

Deskundige en zorgvuldige en vriendelijke monteur

Joost Riphagen

Wij hebben hier verschillende huishoudapparaten gekocht en zijn hier zeer tevreden over.
goed advies, gelijk actie, afspraak is afspraak.

Ity Rook-Bonestroo

Eerlijk. Ervaren monteur.

B van Lohuizen

Super goed

Willeke

Zeer goede service en fijn klantcontact

Jan Fiechter

Doen zoals beloofd.

m. Buitenhuis

Prima persoonlijk advies en prima prijs