Beun

Heel klantvriendelijk

Alex Dehulsters

Mooi dat Verlinde er wel in slaagt om je als klant gewaardeerd te voelen, dat is tegenwoordig niet vanzelfsprekend (on-line)

Joke van klaveren polfliet

Snelle service ( belangrijk ) Vriendelijk personeel ! Ook belangrijk ! Ik ben tevreden ! ,.

Kees

De start was aanvankelijk wat vreemd, veroorzaakt door een miscommunicatie van het bedrijf.
Daarna is alles goed gegaan. Omdat onze oude TV defect was, kregen we dezelfde dag nog een "leen-TV" geplaatst. Na het installeren van de nieuwe TV heeft de heer Verlinde alle tijd genomen om de nieuwe afstand bediening uit te leggen .

Dennis

Helpen snel en denken mee.

den Hamer

Ze komen afspraken na en werken netjes

Andrea

Nette winkel en vriendelijke medewerkers/eigenaren. Gewenste televisie werd meteen besteld en vriendelijk geïnformeerd over moment van levering en installatie.
Televisie keurig...
Televisie keurig geïnstalleerd met uitleg afstandsbediening. Super!

piet

Nooit eerder geweest ,maar ik ben naar wens geholpen.

Onze wasmachine was kapot. We hebben op maandag een nieuwe uitgezocht en die werd de volgende dag al bezorgd.

Peter Timmerman

Vriendelijk, servicegericht en dat al 65 jaar en 3 generaties.