Sandra

Mee denken medewerkers, nette zaak niet te groot maar juist het kleine doet er toe waardoor er veel tijd aan de klant jan worden besteed

Jojo

Snel en vakkundig geholpen

johan & jeroen

Betrokken personeel, echter op moment dat wij er waren slecht beperekte capaciteit waardoor relatief lang moeten wachten

Alphonsa

Goed en prettig geholpen. Goede uitleg van afwasmachine en diepvries.
Goed en prettig geholpen. Goede uitleg van afwasmachine en diepvries.
En personen die het installeerde waren ze goed, secuur en ook nog een uitleg vanzelf. Gingen zorgvuldig met de apparaten om. Zeer tevreden. Vlotte levering goede communicatie.

Anita Aretz

Zeer goede service maar doorslag gaf dat ik bij jullie geweest ben ivm inductie koken
Ik was een tijd op zoek om naar inductie te gaan koken maar ik kon geen passende vinden jullie hebben toen monteur gestuurd en die heeft gekeken en die zei van in het blad zaagde hij wel en heeft toen ook een passende inductie kookplaat gevonden voor ons die nu ook in bestelling is bij jullie

Bongers

Wasmachine gekocht,daarbij goed advies gekregen.Levering al de volgende dag (als er plaats is),en de bode sluit hem netjes aan en legt goed uit hoe de machine werkt.Bied aan bij vragen gerust even... Wasmachine gekocht,daarbij goed advies gekregen.Levering al de volgende dag (als er plaats is),en de bode sluit hem netjes aan en legt goed uit hoe de machine werkt.Bied aan bij vragen gerust even langs te komen,al bij al een echte aanrader!!!👍👍👍👍

Mw Bos

Behulpzaam correct

Dion Wijnen

Top geholpen bij het leveren en advies in de winkel

Jennifer

Goede en snelle service en vriendelijk