Pietersen

Topzaak. Klantvriendelijke en met goede uitleg

Els van Gerwen .

Wordt een smart tv binnen gezet krijg geen tekst en uitleg en als ik dan bel dat mijn tv het niet doet wordt er wat gerommeld met de afstandsbediening en weg zijn ze weer . Maar het euvel niet... Wordt een smart tv binnen gezet krijg geen tekst en uitleg en als ik dan bel dat mijn tv het niet doet wordt er wat gerommeld met de afstandsbediening en weg zijn ze weer . Maar het euvel niet opgelost .Vanmorgen gebeld mijn tv doet het niet .Antwoord wij hebben het heel druk van mij nog geen Euro meer Hezik . Ik ga wel terug naar waar ik altijd ging daar was de SERVICE GOED

Ockhuizen

Prima zaak en je krijgt nog service

Tevreden over de aankoop en service

Dusée

Goed contact in de winkel en alles volledig geïnstalleerd door Electroworld van Hezik. Niets te veel en het nog met liefde en plezier

Herman Derksen

De vaatwasser diet het weer geweldig door toedoen van monteur Kees.
Dank jullie wel voor de snelle super goede service, het apparaat was zelfs niet bij jullie gekocht, nogmaals SUPER bedankt

Therese

Ik ben sinds kort pas klant bij EW Van Hezik .
Ik vind wel dat afspraken met de monteurs wat beter en duidelijker mogen. Verder ben ik zeer tevreden over de service !!

Jansen

Vriendelijk en behulpzaam personeel met kennis van product. Tevens ook volledige service voor al gekochte apparatuur