de Graeve E.

Super vriendelijk personeel , behulpzaam, kennis van zaken

Carolien Donker

Geweldige zaak. Vriendelijke mensen

M van de graaf

Deskundig en vriendelijk advies
snelle levering

Ronald Wijnveldt

Voor persoonlijk advies en nazorg kun je altijd terugvallen op dhr. v. Eijl. Voor de prijs in verhouding met internet hoef je het zeker niet te laten. Juist de persoonlijke betrokkenheid en... Voor persoonlijk advies en nazorg kun je altijd terugvallen op dhr. v. Eijl. Voor de prijs in verhouding met internet hoef je het zeker niet te laten. Juist de persoonlijke betrokkenheid en laagdrempelige benaderbaarheid geeft een goed gevoel

Ronald Wijnveldt

Een hele verademing dat je voor advies, levering en nazorg (bij storing) kan terugvallen op een vertrouwd gezicht.

Henk Dunk

Dit was de eerste ervaring met dit bedrijf na vele jaren. Ik vind het zeer vervelend dat ik alle vragen moet beantwoorden om verder te kunnen. In die gevallen heb ik maar op ster 3 geklikt.... Dit was de eerste ervaring met dit bedrijf na vele jaren. Ik vind het zeer vervelend dat ik alle vragen moet beantwoorden om verder te kunnen. In die gevallen heb ik maar op ster 3 geklikt. Bovendien kan ik een aantal opmerkingen niet kwijt, omdat daar simpelweg niet om wordt gevraagd, het betreft bijvoorbeeld mijn ervaringen met het apparaat.

Versteeg

Fijne zaak, goede service

m de zwart van keeren

Uitstekende service kennis van de producten

Eric.korteland@lansingerland.nl

Behulpzaam en gericht op klant